Hjælp!
Fra : Sidsel Lykke Esperse~

Dato : 30-11-05 11:43

Jeg står og er lige kommet til at love mig selv bort på søndag til noget
kattefremvisning hos Calles dyrerige - problemet er blot at jeg endnu
ikke har fået lavet burgardiner og ikke pt. har midlerne eller
symaskinen til at frembringe et sæt. Så derfor søger jeg nu assistance
hos alle de rare (det er jer ;) ) mennesker herinde som muligvis kunne
låne mig et burgardin på søndag, det er et dobbeltbur han skal gå i og
farve/flæser/blomsterborter osv er underordnet da hans første udstilling
foregik i lilla blomstret så hans maskulinitet kan umuligt lide mere ;)

Pretty please og sugar on top osv :D

Skriv gerne til mig privat, og hvis det er noget der skal sendes eller
noget betaler jeg selvfølgelig porto!

Med venlig hilsen
Sidsel Lykke Espersen
- Tøm kattebakken ved privat svar