De bedste Nvidia kort som stadig brugt AGP~
Fra : PerX ...

Dato : 29-11-05 22:38

Jeg går ud fra de er ved at gå bort fra AGP og over til PCI Express -
men nogen som ved hvad deres bedste AGP kort hedder?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-11-05 23:02

"PerX ..." wrote

> Jeg går ud fra de er ved at gå bort fra AGP og over til PCI Express -
> men nogen som ved hvad deres bedste AGP kort hedder?

6800 Ultra/GT/XT
FX5900 XT

Du kan også få ATI:

X800 XT/XL/PRO
X850 XT/PRO

NB! ATI har oppet sig lidt med den nye Catalyst driver der er på vej

Check med edbpriser.dk

- Peter

Fra : PerX ...

Dato : 02-12-05 00:12

In article <438ccfec$0$194$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
plykkegaard@gmail.com says...
> "PerX ..." wrote

> 6800 Ultra/GT/XT
> FX5900 XT

Tak, jeg prøver at kigge.

> Du kan også få ATI:
>
> X800 XT/XL/PRO
> X850 XT/PRO

Mja, jeg har en fra ati og det har jeg ikke brudt mig om - vil hellere
tilbage til Nvidia.

> NB! ATI har oppet sig lidt med den nye Catalyst driver der er på vej

Ja nu bruger deres kontrol program .NET (som jeg ikke gider installere,
sååååe....)

Fra : Søren G

Dato : 05-12-05 15:25

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> Ja nu bruger deres kontrol program .NET (som jeg ikke gider installere,
> sååååe....)

Du har det installeret om maks ½ år alligevel, så hvorfor udskyde det
uundgåelige ?

--
Søren

Fra : PerX ...

Dato : 14-12-05 16:30

In article <43944dc5$0$47091$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
soreng@invalid.wq says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
>
> Du har det installeret om maks ½ år alligevel, så hvorfor udskyde det
> uundgåelige ?

Hvorfor tror du det?