Mobilmagnetholder - hvor?
Fra : Nielsen

Dato : 29-11-05 18:29

Hej NG

Håber i kan hjælpe mig med at finde det jeg leder efter.

For nogle uger siden så jeg en "Mobil Magnet holder" som ligner denne her
(http://www.corpuscopenhagen.dk/multilock.htm) men som var meget tyndere.

Den fra overstående link er næsten for klodset og tyk.
Den jeg så for nogle uger siden var meget tyndere.
Ved i hvor jeg kan se/købe sådan en?
Kan det være en fra Georg Jensen, Rosendahl, Stelton?

På forhånd tak for hjælpen.
Vh Nielsen

X-postet i dk.forbruger, dk.teknik.telefoni.mobil

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-11-05 13:05

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Håber i kan hjælpe mig med at finde det jeg leder efter.
>
> For nogle uger siden så jeg en "Mobil Magnet holder" som ligner denne her

De laver også en meget mindre model som jeg bla har brugt den holdt da min
telefon SE K750 og tabte den aldrig..

Altså i en bil..

Fra : Nielsen

Dato : 30-11-05 13:48

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
> De laver også en meget mindre model som jeg bla har brugt den holdt da min
> telefon SE K750 og tabte den aldrig..
> Altså i en bil..

Hej F.

Ok, hvilken og er det Corpus der laver den?
Vh Nielsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 30-11-05 15:14

> Hej F.
>
> Ok, hvilken og er det Corpus der laver den?
> Vh Nielsen

Ja det er en Corpus aka Anders Melodigrandprix Frandsen - hvad den hedder,
blik øje skal lige finde..

mobillock hedder den ganske enkelt koster 63kr på
http://designgaver.dk/shop/default.asp søg på mobil fx..

Fra : Nielsen

Dato : 01-12-05 09:41

> Ja det er en Corpus aka Anders Melodigrandprix Frandsen - hvad den hedder,
> blik øje skal lige finde..
> mobillock hedder den ganske enkelt koster 63kr på
> http://designgaver.dk/shop/default.asp søg på mobil fx..

Ok, tak, men det er ikke den jeg har set - desværre.
Vh Nielsen

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-12-05 14:45

> "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Ok, tak, men det er ikke den jeg har set - desværre.
> Vh Nielsen

Er ellers meget stilful lille og meget effektiv..

Fra : Far igen igen

Dato : 30-11-05 16:27

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Håber i kan hjælpe mig med at finde det jeg leder efter.
>
> For nogle uger siden så jeg en "Mobil Magnet holder"

Kan fås i en hver Sonofon butik.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 02-12-05 19:30

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For nogle uger siden så jeg en "Mobil Magnet holder" som ligner denne her
> (http://www.corpuscopenhagen.dk/multilock.htm) men som var meget tyndere.

Jeg har den fra corpus... og den bliver snart pillet ud af bilen, hvor den
sidder. Den er helt fin til at holde på mobilen, men kommer der et opkald
bliver det afbrudt hver gang jeg hiver mobilen af magneten. Så jeg er
begyndt at lægge mobilen i dørens håndtag i stedet.... det passer den lige
præcis.

Det er muligt, at det kun er et problem i forhold til den type mobil jeg
har - det ved jeg ikke. Men det er måske værd at teste, om magnetismen
afbryder opkald på DIN mobil inden du anskaffer holderen.

Mvh. Lisbeth