hotel på grand canaria / Maspalomas ?? hvo~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 29-11-05 08:13

ja jeg har købt nolge billige billetter på sterling igår *S*
men nu mangler jeg barer hottlet jeg skal bo på.
hvor kan man leje værlser henne alser online så de er betale og det hele.
har været inde på rejsefeber.
kender i andre steder ???
vi er 4 voksne og vil ikke betale mere end ca 4000 ialt

Thomas

Fra : Kristian

Dato : 29-11-05 08:42

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote:

> [...]
>har været inde på rejsefeber.
>kender i andre steder ???
>vi er 4 voksne og vil ikke betale mere end ca 4000 ialt

www.mytravel.dk , og sikkert også de andre rejsebureauer, kan du
vælge "kun hotel".
--
Kristian

Fra : Anette

Dato : 29-11-05 11:45

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk>
> [...]
> kender i andre steder ???
> vi er 4 voksne og vil ikke betale mere end ca 4000 ialt

4000 for hvor mange dage? Og hvornår? Skal I dele en lejlighed eller have to
hotelværelser??

Du kan prøve www.dinferie.dk

Ellers så tag en google søgning!

Anette

Fra : E.S.A

Dato : 29-11-05 13:59

Hoteller med god komfort... har selv afprøvet 2 af dem i Player del Ingles.
prøv www.riu.com

Fra : Preben Sørensen

Dato : 30-11-05 11:10

http://www.sunhotels.net/bookOnline/searchForm.asp?cc=dk

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 30-11-05 11:16

mange tak har nu fundet en fed www side og har booket

jeg takker mange gange ofr alles hjælpe her inde.
nu leder jeg efter en www side om Playa del Ingles
kender i også sådan en ???

Thomas