PHPWEBSITE kontroller boxe
Fra : John Lund

Dato : 28-11-05 21:45

Jeg har installeret PHPwebsite på mit domæne og har fået det til at køre
fornuftigt med de moduler jeg vil bruge.

Men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan jeg styrer visningen af de
forskellige boxe. Jeg kan flytte rundt med dem via layoutmodulet, men jeg
vil gerne styre hvornår og på hvilke sider de vises.

Jeg kan ikke se der er noget via websites moduelr så jeg skal jo nok ned i
koden eller databasen.

Er der nogen der har et par hints til en ikke routineret webdesigner :)

Mvh og på forhånd tak for hjælpen.

John Lund

Fra : John Lund

Dato : 01-12-05 21:29

Sidst jeg spurgte om dette her emne fik jeg samme larmende tavshed.

Er jeg i en forkert gruppe eller er spørgsmålet bare for "novicet" til at
PHP-eksperterne vil bruge tid på at svare ?

Mvh
John Lund

Fra : Beeblebrox

Dato : 03-12-05 17:51

John Lund wrote:
> Er jeg i en forkert gruppe eller er spørgsmålet bare for "novicet" til at
> PHP-eksperterne vil bruge tid på at svare ?

Tror snarere at det er lidt off-topic da det ikke så meget drejer sig om
PHP som _anvendelsen_ af en applikation skrevet i PHP.

Jeg ville nok prøve en gruppe vedr. webdesign eller lign.

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>