grafikkort søges: agp 4x/8x og 1366x768 pu~
Fra : JK

Dato : 27-11-05 21:20

Hej

Jeg kan finde dette:

til 420 kr.

men PROBLEMET er at opløsninger er meget dårligt specificeret for
næsten alle grafikkort.

Jeg vil have 1366x768 til et LCD-fjernsyn.

Har dette AOpen Aeolus FX5200-V128 det ?

Er der andre muligheder for at opnå 1366x768 med et grafikkort ? for
jeg mener/tror, at det er bestemt af bios i grafikkortet.

Jeg skal ikke spille med kortet (for det er dette Aeolus ret ringe
til).

Nogen andre muligheder ? modtages gerne

mvh

John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-05 21:33

JK <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> crashed Echelon writing

> Er der andre muligheder for at opnå 1366x768 med et grafikkort ? for
> jeg mener/tror, at det er bestemt af bios i grafikkortet.

Der er vidst ingen kort som kan levere 1366, men 1360 kan lade sig gøre, så
hvis du kan rette det til på dit tv (slukke for rækker pixels) så skulle
det blive pænt.

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 27-11-05 22:07

On 27 Nov 2005 20:32:37 GMT, Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Der er vidst ingen kort som kan levere 1366, men 1360 kan lade sig gøre, så

Jo, jeg er stødt på et pci-express grafikkort med eksakt 1366x768 !

mvh

John

Fra : JK

Dato : 29-11-05 08:41

On Sun, 27 Nov 2005 22:06:31 +0100, JK <johnknuhtsenSP@Mmail.dk>
wrote:

>Jo, jeg er stødt på et pci-express grafikkort med eksakt 1366x768 !

Nej, hov: 1360x768. Det er et powerColor Radeon pci express, low
profile. Når TV er på kommer det frem med denne opløsning.

mvh

John