Blufærdighedssag
Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-05 06:11

Jeg havde møde på min advokats kontor og læste politiets papirer om
forhør af mig
De skriver at de dengang gik bag hus og så op ad trappe til
1salslejlighed, hvor det påståede blotteri skulle have fundet sted
De skriver at de så en stige fra 1 sal til 2 sal.- dvs de har
spioneret ind ad yderdør på klem
Ved forhøret nævnte de at pigen havde været lokket op af en mærkelig
stige.
Men den bekvemme (lidt stigeagtige) trappeopgang, som hun har brugt
som belæg for at kalde mig mærkelig, var en helt anden (tre værelser
væk fra pulterrumsstige på trappeopgang nær entredør), som politiet
ikke kan se ved at se op af en åben dør - hvilket de næppe har ret
til. De kunne ved forhør af mig fået tilladelse til at gå op og se,
eller jeg kunne have gået med dem og vist dem de rette sammenhænge,
De var inkompetente og misinformerende på mange måder.
Det svarer til i sommers, da hærværk var hver weekend, og en terasse
blev revet ned om natten lørdag- og politiet talte næsten kun med
lejere søndag, for de gav politiet ret i, at når man skriver VI VIL
VINDE på sit tag (som del af terasserækværk) så er man selv ude om
sig.
Politiet havde teori, de ville have bekræftet, og konfronterede derfor
ikke mig med fejl fra lejere - skrev dem blot i rapport, som derfor er
usand.
Tilsvarende vildledes om trapper, og sjusket er utilgiveligt og
typisk, i en sag der nok fører til at jeg snart myrdes, når jeg har
dom som sexualforbryder
"Landbysamfundet er dybt berørt" overskrifter Politiken idag om
Tøndersag hvor dømt afventer afsoning uden at være fængslet - selvom
pædofile ALDRIG har begået ny forbrydelser i sådan ventetid, hvor der
er søgelys på dem.

Landsbysamfundet Nørrebro er lynchende, og politiløgn er
meddelagtighed i kommende nyt mordforsøg mod mig., jvf 12 åriges
uprovokierede mord på enlig afviger i Sundby fornylig

Jeg spurgte retorisk min advokat om jeg sku købe nyt tøj til
retssagen 2 februar. Han havde ved mødet set mit normale casual look.
Han svarede at hvis jeg ville komme i shorts, burde jeg nok søge
tilladelse til det.!
Engang vandt jeg sag, hvor nogen ville klynge mig op på cykeltyveri,
og jeg var i byretten i shorts og baretæer og blev frikendt af en
kvindelig dommer, der gennemskuede den sippede partiske aggressive
politian anklager.
Jeg ville ønske at advokaten kan bringes til at indse fordel i at jeg
er klædt ved retsmødet helt som ved besigtigelsen, hvor den sorte pige
nok kan have tænkt, at når man blotter tæer og knæ, så er det næsten
at blotte lem.
Halvuddannede afrikanere kan været bidt af, at være så vestlige så
vestlige vestlige, så de er særlig sippede. De er næsten altid lapset
klædt selv
Der er pointe i retssagen i, at jeg behandles som nazier behandlede
jøder med ørelok og kalot, fordi aparte skal kanøfles
Og kun sådan usaglig mobning ligger bag blufærdighedssag - og den
vedvarende stenkastning, malingkastning og lynchning mod min kones og
mit hus og os.
Men min ben og fod blottelse viser jeg er en af de få værdifulde
antiracister - jeg har i 4 år hvor jeg bekæmpede sult og sygdom i
ulande lært det gode der kan læres af primitive muslimer og
afrikanere - at gå afslappet påklædt(og bære baby i sele på sig og
amme, som jeg har skrevet artikler om fordelene ved i
sundhedstidsskrifter)
Jeg viser de primitive respekt ved at nyde og fremvise
kulturberigelse. Ligesom Glistrup boede hos sorte i USA, for han er
uracistisk vedr biorace. Kulturracisme er fædrelandekærlighed og
smuglet ind i §266b helt urimeligt - det er politisk debat og ikke
racisme
Politiets bærende tese, at når jeg har dom efter en paragraf som
journalister lyver til racisme-§, så har jeg nok som racistisk
hatecrime sexchikaneret afrikanerinden, er langt ude - men der er
vist vort retsvæsen.

"Vanvid er yderst sjældent hos individer, men udbredt hos grupper,
partier, folk og epoker. " Nietzsche