Hvilken sang : fisse fisse FiSSE ?
Fra : Peter Heide

Dato : 27-11-05 02:54

Engang i 80'erne blev der udsendt en single med oven-
stående omkvæd.

Det hele var sat til et reggae beat med en sang
om at score fisse. En ret billig, men underholdende
produktion.

Gruppen bestod af nogle semi-kendte musikere
der udsendt singlen som en joke. Er vist
kun blevet spillet een gang på DR prog. 3 for
mange år siden.

Nogen der ved noget ?

Fra : Rohde

Dato : 27-11-05 13:03

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gruppen bestod af nogle semi-kendte musikere
> der udsendt singlen som en joke. Er vist
> kun blevet spillet een gang på DR prog. 3 for

Ahh ja det er godt nok længe siden. En lokal fyr på radioen sendte en
hilsen
til en pige han var brændt varm på med det nummer - den var nok ikke gået
dag...

Så vidt jeg husker var teksten noget i retning af nedenstående, håber det
hjælper dig lidt.

"hvorfor er min tissemand så stiv i dag
hvorfor har jeg denne vatpik på
savner dine store bryster
til at stikke mit lem ind imellem
fisse, fisse FISSE
kusse kusse KUSSE"

Det kan ikke have taget lang tid at skrive den sang... Højst et par øllers
tid.

/Rohde

Fra : J. Eriksen

Dato : 27-11-05 13:26

www.bureaubizar.dk

Fra : Peter Heide

Dato : 28-11-05 14:16

Tak for hjælpen Rohde og JE

Jagten begynder

Fra : JcLind

Dato : 28-11-05 20:30

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
| Tak for hjælpen Rohde og JE
|
| Jagten begynder

Jagten er slut. Du kan downloade nummeret under "jukebox"

VH jakob

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-11-05 20:33

JcLind skrev:

>Jagten er slut.

Nej, jeg er overbevist om at den er begyndt

>Du kan downloade nummeret under "jukebox"

Ja hvis man da vil nøjes med en mp3 kan jagten være slut, hvis man i
stedet vil have den ægte vare er den først begyndt.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : JcLind

Dato : 28-11-05 20:50

| Nej, jeg er overbevist om at den er begyndt

| Ja hvis man da vil nøjes med en mp3 kan jagten være slut, hvis man i
| stedet vil have den ægte vare er den først begyndt.

Undskyld, du er langt mere dedikeret, end jeg havde troet. God jagt.

VH jakob

Fra : JcLind

Dato : 28-11-05 20:32

> [...]
|
| Gruppen bestod af nogle semi-kendte musikere
| der udsendt singlen som en joke. Er vist
| kun blevet spillet een gang på DR prog. 3 for

Bureau Bizar. Du kan downloade nummeret her

http://www.bureaubizar.dk/Musik/FuldVersion/Hvorfor.mp3

VH jakob