Siemens S40 er det noget ?
Fra : Glenn

Dato : 10-06-01 22:46

Er det en man skal holde sig fra ? nogen erfaringer ?
Og nej, jeg vil ikke have en S45

!! Best Regards !!
Glenn

Fra : Sune Krøll

Dato : 11-06-01 00:52

S40 er en rigtig super sej mobil....den sejeste man kan få!!
Faktisk uden noget pis.....den har godt nok ikke mp3 afspiller som S(L) 45
og andet ubrugeligt gejl
Tilgengæld har den alt hvad de mest avancerede mobiltelefoner har idag, og
så lidt til!!!
Den mangler stemmestyret opkald(men det virker jo alligevel aldrig), og til
de kedelige stunder et enkelt spil....men det er jo ligemeget, så kunne man
jo istedet købe sig en gameboy...nej dette er en telefon der forkæler den
kræsne forretningsmand der har 100 vis af kontakter(op til 1000) og møder og
har brug for lyn hurtig internet på sin bærbare, en diktafon lige ved hånden
samt adressebog der kan synkroniseres med outlook.....og kan indeholde flere
numre, email og adresse på en person.....rigtigt smart. Eksklusivt design
med lækkert blåt belyst 6 liniers display og 16 grå toner......og en
opløsning du ikke har set magen. Vibrator, til mødet eller togturen. Og T9
ordbog som på nokia.
Avanceret kalender, 6timers. taletid.....osv osv.(den infrarøde port rækker
over en meter, mod nokias sølle 10 cm, og sådan kunne man blive ved)
Nej køb du blot denne mobil, den fortryder du ikke.

Mvh Sune

Glenn <glenn@smorawski.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g0q28$6ok$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Nick Langschwager

Dato : 13-06-01 11:44

Umiddelbart en fed telefon med et meget lækkert design,
og god fuktionalitet (når man er blevet vant til
menuerne).
Der er dog en del problemer med firmwaren. Har fået min skiftet
én gang, men skal nok til det igen.
Nogle gange kan jeg bare ikke modtage sms'er, og ligeledes udebliver
besked fra mobilsvar om evt. beskeder....meget belastende, men hvis
de kunne komme over disse børnesygdomme så absolut en rigtig god
telefon !