Problemer med grafikdriver til Asus GT 660~
Fra : philip

Dato : 26-11-05 10:08

Hej

Jeg har simpelthen ikke flere ideer til at få mit kort til at bruge den
rigtige driver.
Jeg har fulgt alle de anvisninger jeg har kunnet finde: afinstallere alle
gamle drivere (også ikke Nvidia) via kontrolpanelet, brugt driver Clean Pro,
slettet i registreringsdatabasen.
Det er lykkedes at få det til at virke på nær at Nvidias faneblad under
Egenskaber/Avanceret ikke var synligt. Men også her forsvandt driverne efter
en genstart.

Er der nogen der har nogle erfaringer?

Mvh Philip

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-11-05 11:32

"philip" <phpe@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er lykkedes at få det til at virke på nær at Nvidias faneblad under
> Egenskaber/Avanceret ikke var synligt. Men også her forsvandt driverne

Hvilke(n) driver har du forsøgt med ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-11-05 11:52

"philip" <phpe@privat.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> alle gamle drivere (også ikke Nvidia) via kontrolpanelet, brugt driver
> Clean Pro, slettet i registreringsdatabasen.

Det som jeg plejer at gøre som løser afinstallation.

- Fjern driveren igennem "tilføj/fjern programmer"
- Reboot til safe mode
- Anvend driver cleaner pro i safe mode
- Reboot til normal mode
- Installér nyeste driver

Og så skriver du "at bruge den rigtige driver", hvilken driver anvender du
da? Og hvad går galt siden du ikke mener det er den rigtige?

--
Bjarke Andersen

Fra : philip

Dato : 26-11-05 13:06

Jeg har prøvet med flere, men ellers er det 81.89. Jeg har ikke prøvet at
starte i safe mode. Det prøver jeg.

Mvh Philip

Fra : J.Andersen

Dato : 27-11-05 19:57

Og husk, at der er to drivere, der hedder det samme. Du skal nok bruge den
internationale og ikke US driveren.
Mvh
Johnny