Online sangbog??
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 21:17

Jeg har på et tidspunkt fundet en hjemmeside med diverse tekster på sange -
både børnesange og "voksen-"sange - men den er blevet væk for mig. Jeg mener
den hed noget i stil med "online sangbog" eller hvad ved jeg. Jeg kan ikke
finde den. P.t. leder jeg efter teksterne til "Jeg vil bygge en verden" og
"Vi skal gå hånd i hånd" - HJÆÆÆÆLP!

--
Anne-Lise

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Martin Ploug

Dato : 25-11-05 21:23

"Trekroner" <xx> wrote in message
> [...]
> finde den. P.t. leder jeg efter teksterne til "Jeg vil bygge en verden" og

Hej

Kan det være nedenstående du leder efter?
http://www.danskesange.dk/

- Martin

Fra : Poul C

Dato : 26-11-05 12:08

Hej Anne-Lise

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> sange -
> mener
>
> Hej
>
> Kan det være nedenstående du leder efter?
> http://www.danskesange.dk/

Teksterne er p.t. fjernet flere steder på grund af manglende
sponsorindtægter!

Du kunne måske bruge denne
http://www.ugle.dk/sange.html

Her er både tekster og melodier (som MIDI-filer der kan gemmes eller
afspilles direkte)

Mvh Poul C