Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvida grafik kort med video out / ind
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 25-11-05 20:52

Jeg har aldrig haft problemer med video out på ATI's grafik kort, men nu har
jeg et Nvida 7800GTX.
Hvis jeg vil se video fra kortet skal TVet stå som den primærer skærm
hvilket giver mig strore problemer når jeg igen ønsker bytte rundt fra TV
til CTR, heldigvis har jeg en trådløs mus, jeg er nemlig nød til at tage
musen med ind til TVet fordi alle winduer som kontrol panel og egenskaber
for skærm er usynlige i windows XP på CTR skærmen da den jo står som den
sekundær skærm. Jeg bruger derfor TVet til at angive CTR skræmen til igen at
være den primære skærm herefter har jeg har 10sek til at bekræftige dette
valg på min CTR skærm.

Jeg håber der er en mere bruger venlig genvej ?

Venligst Glenn