Ancestry.com
Fra : Peter Buch

Dato : 25-11-05 20:35

Hej

Jeg har i familien en Mary Anderson, datter af Herman Anderson og Christine
Buch. Mary blev gift med en Peter Aagaard og de fik muligvis en datter
Edith.

Er der en venlig sjæl med adgang til Ancestry.com, der vil se havd der står
i forbindelse med følgende:

1880 United States Federal Census Record
Census
View Image Name: Mary Anderson
Birth: <1876> - Illinois
Birth: 1875/1876
Residence: 1880 - Chicago, Cook, Illinois

1900 United States Federal Census Record
Census
View Image Name: Mary Anderson
Birth: 1876 - location
Residence: 1900 - city, Cook, Illinois

1920 United States Federal Census Record
Census
View Image Name: Mary Anderson
Birth: abt 1877 - location
Residence: 1920 - city, Cook (Chicago), Illinois

Med venlig hilsen

Peter Ditlev Buch

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 26-11-05 20:10

"Peter Buch" <p.buch@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> View Image Name: Mary Anderson
> Birth: abt 1877 - location
> Residence: 1920 - city, Cook (Chicago), Illinois

Hej Peter,

Jeg får mange Mary Anderson, men ingen med de forældre eller den ægtefælle.

Med venlig hilsen

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Fra : kkartdeco

Dato : 26-11-05 23:57

http://www.kandu.dk/

Fra : kkartdeco

Dato : 27-11-05 00:00

Hej Peter Buch

Ang. Peter Aagaard gift med Mary, med to døtre.
Jeg abonnerer på Ancestry og har nogle oplysninger til dig hvis du er
interesseret

Kasper

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Buch

Dato : 27-11-05 09:36

Hej Kasper

Jeg har skrevet til dig privat men får min mail retur.

Ja, jeg er meeeeeget interesseret.

Christine Buch. født i Seest 18.2.1853, tog til Amerika sammen med sin bror,
min oldefar, Peter Ditlev Buch. Jeg har arvet mange billeder af Christine og
hendes 2 døtre Anne og Mary. Christine blev gift med en svensker Herman
Andersen. De mødtes vist på turen derover. Jeg har fundet deres vielse på
nettet: Den fandt sted i Chicago, Cook, Illonois 7.6.1876. Jeg er i
besiddelse af et
brev skrevet 1945 fra Peter Aagaard til Christines bror sagfører Ditlev Buch
i Kolding. I dette brev nævner han en Edith og jeg gætter på, at det er hans
datter og at hans hustru nok ikke lever på dette tidspunkt. Peter Aagaard
skrev fra adressen 6826 Dante av. Chicago, Illonois. Jeg har kunnet regne
ud, at Peter Aagaard nok var gift med en datter af Christine Buch og Herman
Anderson og forleden fandt jeg så denne vielse på nettet:

Mary Andersen
Spouse: Peter Aagaard Family
Marriage: 18 JUN 1896 Chicago, Cook, Illinois

Marys søster Anna døde vist ung lige efter hendes konfirmation

Jeg har også fundet en Edith Aagaard født 1905 som ser interessant ud:

Edith AAGAARD
Birth Date: 22 Sep 1905
Death Date: Feb 1982
Social Security Number: 545-40-4300
State or Territory Where Number Was Issued: California

Death Residence Localities
ZIP Code: 89701
Localities: Carson City, Carson City, Nevada
Carson City Mall, Carson City, Nevada
Carson Colony, Carson City, Nevada
Carson Meadows, Carson City, Nevada
Clear Creek, Carson City, Nevada
Jacks Valley, Carson City, Nevada
Lakeview, Carson City, Nevada
Moundhouse, Carson City, Nevada
New Empire, Carson City, Nevada
New Washoe City, Carson City, Nevada
Stewart, Carson City, Nevada
Washoe, Carson City, Nevada
Washoe Valley, Carson City, Nevada

Dette er stort set hvad jeg har af oplysninger.

Med venlig hilsen

Peter Ditlev Buch

Fra : kkartdeco

Dato : 30-11-05 15:30

Prøv venligst at skrive til mig igen.....Jeg har netop slettet en masse
e-mails fra min Outlook, det hober sig jo op det skidt.

http://www.kandu.dk/