asp i chilisoft miljø - på php server
Fra : kaj

Dato : 25-11-05 12:56

hej !

Jeg har prøvet asp på chilisoft, for at finde ud af hvor godt det
kører. Der er nu opstået en fejl, som ikke kommer hvis jeg kører
den på min egen computer. Det opstår kun når jeg lægger det ind i
chilisoft. Problemet ses herunder. Hvordan får jeg klaret
problemet ?. chilisoft lægger under en php server.

Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Sun ONE ASP JavaScript compilation (0x800A03E9)
found 'function' instead of statement
/default.asp, line 92, column 1

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322)

Page:
GET /default.asp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-11-05 13:29

kaj submitted this idea :
> Sun ONE ASP JavaScript compilation (0x800A03E9)
> found 'function' instead of statement
> /default.asp, line 92, column 1

Og hvad står der i default.asp, linie 92 ? (og gerne et par linier før
og efter)

Fra : kaj

Dato : 25-11-05 17:41

Henrik Stidsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> kaj submitted this idea :
>
> Og hvad står der i default.asp, linie 92 ? (og gerne et par linier før
> og efter)
>
> --
> Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/

fejlen er at jeg har lavet et if then else..i javascript. Derefter har jeg
placeret en function...det vil den ikke acceptere. Hvilke den gør under
min egen computer med ISS. Koden ses herunder.

<% } else { %>

<%

function index() {

this.titel = '';