Andet multimedie
bentjuul 3670
Transportere lyde
Fra : Connie Jørgensen

Dato : 10-06-01 22:23

Hej jeg sidder med et projekt , og kan ikke finde en nyhedsgruppe der
behandler dette emne så jeg prøver her.

Jeg er ved at lave en powerpoint serie, med hyperlink,en slags
hjemmeside,(prøve), og jeg kan fint indsætte lyde som afspilles, men hvis
jeg skal transportere filen til et andet sted enten via diskette eller som
mail, så går lyden tabt.

Hvordan gør jeg ????

Med venlig hilsen
Connie

Fra : Ninzen

Dato : 10-06-01 22:42

"Connie Jørgensen" <conmar@mail.tele.dk> skrev

> [...]
> jeg skal transportere filen til et andet sted enten via diskette eller som

Er du klar over at du kan eksportere som en .exe fil, altså en
selvkørende version som også embedder en PowerPoint fremviser,
mon ikke det også indebærer lyd. Bare et gæt.
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-06-01 11:40

"Connie Jørgensen" <conmar@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej jeg sidder med et projekt , og kan ikke finde en nyhedsgruppe der
> behandler dette emne så jeg prøver her.

Og ramte langt ved siden af. :)
Hvis man er i tvivl om hvilken gruppe manskal poste i kan man læse
omgrupperne på http://usenet.dk eller spørge i dk.velkommen.

> Jeg er ved at lave en powerpoint serie,

Er PowerPoint ikke en del af MS Office?
dk.edb.programpakker.ms-office