ALDI tilbud
Fra : Ole Sørensen

Dato : 24-11-05 21:58

Nogen af jer der ved hvad denne pakke indeholder af filmtitler?
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF05.HTM

hilsen ole

Fra : Peter Heide

Dato : 25-11-05 01:31

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdfjalsdjfa.com> skrev i en meddelelse
> Nogen af jer der ved hvad denne pakke indeholder af filmtitler?
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF05.HTM
>
> hilsen ole

Ud fra de film der er "faldet" ud af kassen, er det nok film
der har kørt de sidste 10 år på tv . Hvis dem der er vist
i reklamen er de bedste, vil jeg løbe skrigende hen til Aldi
på onsdag og købe deres plastik-juletræ med musik, som
også er på tilbud den dag.

Fra : Kenneth Skovgaard

Dato : 25-11-05 08:52

Peter Heide wrote:
> [...]
> i reklamen er de bedste, vil jeg løbe skrigende hen til Aldi
> på onsdag og købe deres plastik-juletræ med musik, som

nu er det vel strengt taget heller ikke de store nye blockbusters man
kan forvente til den pris vel ?

Kenneth

Fra : Kim2000

Dato : 25-11-05 21:08

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i reklamen er de bedste, vil jeg løbe skrigende hen til Aldi
> på onsdag og købe deres plastik-juletræ med musik, som

Jeg kan fortælle at vi ikke har fået dem leveret endnu ud i butikkerne, så
jeg kan jeg ikke fortælle ret meget andet end at de film der plejer at være
i de bokse (som lanceres ca. hver ottende måned), så er der tale om 3-4
toptitler, ellers er det en række b-film, dvs. film som fx Twins, nogle
tidlige Van Damme, Death Race 2001 osv osv. Groft sagt og bedømt ud fra de
sidste to bokse, så er der 6-7 titler der er gode, det er dem man sælger
boksen på, så er der 10-15 mainstream titler, her mener jeg film, som du
helt sikkert ser, men du går ikke glip af noget ved at lade være og så er
der 8-12 film som du kan bruge til at falde i søvn til. Ret beset er det dog
en glimrende handel, det er billigere end brugte, og er der bare 10 film du
gider, så er resten "gratis".

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-11-05 21:15

Kim2
> i de bokse (som lanceres ca. hver ottende måned), så er der tale om 3-4
> toptitler, ellers er det en række b-film, dvs. film som fx Twins, nogle
> tidlige Van Damme, Death Race 2001 osv osv. Groft sagt og bedømt ud fra de

Det er også min erfaring, jeg har boet i et bofællesskab hvor vi
splejsede om sådan en box, der er nogle få toptitler der bruges til at
sælge resten af boksen.

Fra : Thomas

Dato : 26-11-05 00:13

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det dog en glimrende handel, det er billigere end brugte, og er der bare
> 10 film du gider, så er resten "gratis".

Køb boxen, behold de film du gider - Og resten kan bruges til pakkespillene
til julefrokosterne

..Thomas

Fra : Peter Larsen

Dato : 25-11-05 10:28

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdfjalsdjfa.com> wrote in message
> Nogen af jer der ved hvad denne pakke indeholder af filmtitler?
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF05.HTM
>
> hilsen ole

Det ser ud til at være scanbox film, så en masse Miramax film
fra midten af 90erne til omkring 2000, plus nogle independents.

Fra : Koeffe

Dato : 26-11-05 12:58

| http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF05.HTM

Orv, det lyder sygt.... Får man DVD æsker med også, eller
får man disc'ene i plastic lommer??

--
Koeffe

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 26-11-05 16:35

Hvis man kan stole på pakkens udseende så indeholder den i hvert fald:

Good Will Hunting
Taxi
The 4th Floor
The Talented Mr. Ripley

De 4 film er da allerede 100 kr værd ialt.

Fra : MM

Dato : 27-11-05 01:09

> [...]
> The 4th Floor
> The Talented Mr. Ripley
>
> De 4 film er da allerede 100 kr værd ialt.

Udover disse titler er der også Savior, en alternativ krigsfilm med Dennis
Quade, fremragende film synes jeg.
http://www.imdb.com/title/tt0120070/

~MM

Fra : John Hinge

Dato : 27-11-05 11:24

On 26 nov 2005 Rune Vestergaard was heard to say:

> Hvis man kan stole på pakkens udseende så indeholder den i hvert
> fald:

> Taxi
Hvis nu det er den franske udgave, ja så er det fint, men den anden
udgave af filmen.. puha.
En enkelt scene hvor Gisele Bündchen kropsvisiterer Jennifer
Esposito er faktisk næsten det eneste højdepunkt i den udgave,
og det er jo lidt tyndt.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 27-11-05 12:09

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En enkelt scene hvor Gisele Bündchen kropsvisiterer Jennifer
> Esposito er faktisk næsten det eneste højdepunkt i den udgave,

jaja, men er det ikke 6 kr. værd?

Fra : Nacrow

Dato : 30-11-05 11:04

Hey... har lige købt boxen og kan lige remse filmene op:

Thriller:
A shock to the system
The hit list
Skeletons
Fortunes of war
Paradise lost
Lonely hearts
The perfect bride
Saints & sinners
Blind fear
Mortal passions
Serial killer
Deadbolt

Action:
Malarek
Bounty tracker
Viper
Midnight Man
Crime lords
Aftermath
The resue of jessica
Mcclure
Pete's meteor
Savate
Mission of justice
Martial law
Martial law 2 - undercover

Top film:
taxi 1
4th floor
Savior
Confidence
Good will hunting

Crime:
The little kidnappers
The president's mistress
Necessity
Beauty & Denise
The banker
Back stab
Killer image
Escape

Drama:
Lewis & clark & george
Purgatory
Mindfield
Flipping

Romance:
The price of kissing
Fallen angels
Something about love
Rhapsody in bloom

Animals:
Snakes
Elephants of okavango
Spiders
Orangutan

Det er de 50 film der er i kassen; hvor der er pladsbesparende opbevaring
med 4 film i dobbelt dvd box og danske undertekster på alle filmene...

Fra : JYH

Dato : 30-11-05 11:23

Nacrow wrote:
> Hey... har lige købt boxen og kan lige remse filmene op:

[snip]

Takker

Fra : Nacrow

Dato : 30-11-05 12:03

så lidt... vil lige sige at ca. 6 film er en film... hvor de andre er 4 i
en... så ikke alle er 4 i en box... hvilket er lidt rart ;)
og det i sær stor filmene...

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-11-05 12:41

"Nacrow" <dingse@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hey... har lige købt boxen og kan lige remse filmene op:

> [...]
Tja - der er MÅSKE én af dem, jeg ville gide at se. Godt, man er advaret

Per v.

Fra : Nacrow

Dato : 30-11-05 15:07

jah... fortryder lidt jeg købte dem uden at tjekke.. men... jeg skal nok
finde ud af noget med dem ;)

Fra : Holst

Dato : 30-11-05 15:31

Nacrow wrote:

> jah... fortryder lidt jeg købte dem uden at tjekke.. men... jeg skal nok
> finde ud af noget med dem ;)

En masse gode julegaver til familien :)

Fra : Nacrow

Dato : 30-11-05 15:59

har kun far og farmor... det min eneste familie... såh... tak for idé'en men
den kunne ikke hjælpe...

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-11-05 16:45

On Wed, 30 Nov 2005 15:31:23 +0100, Holst <newsnov05@shelter.dk>
wrote:

>En masse gode julegaver til familien :)

Lad os nøjes med at sige en masse julegaver ...

--
mvh Niels Søndergaard

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."
Hemingway

Fra : Kim2000

Dato : 01-12-05 15:19

"Ole Sørensen" <sorrynomail@asdfjalsdjfa.com> skrev i en meddelelse
> Nogen af jer der ved hvad denne pakke indeholder af filmtitler?
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF05.HTM

Jeg så Mindfield i går og den er en nogenlunde film med Michael Ironside,
ikke noget specielt, lidt vandede historie om at CIA har hjernevasket folk
til at begå mord og nu er Michael - en tidligere patient - på jagt efter
sandheden.

Er der andre, der har lyst til at fortælle lidt om de film de har set fra
boksen.

mvh
Kim

Fra : JYH

Dato : 01-12-05 15:39

Kim2000 wrote:

> [...]
> patient - på jagt efter sandheden.
>
> Er der andre, der har lyst til at fortælle lidt om de film de har set

Kan man ikke bare kigge her:
www.imdb.com

Fra : Nacrow

Dato : 01-12-05 15:49

jo det kan man sagtens... men nogle gange får man forkert beskrivelse... så
ser man filmen og den er ikke helt som der står skrevet... så det bedste er
at hører andre som har set dem... jeg har set nogle af dem (good will
hunting, savior og taxi, da jeg havde dem selv i forvejen)
men de andre har jeg ikke set...

Fra : Kim2000

Dato : 01-12-05 16:09

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke bare kigge her:
> www.imdb.com

Men det er et stort arbejde, jeg kender vel omkring 4-5 film og har faktisk
ingen ide om hvilke af de andre der skal ses først, derfor spørger jeg,
fremfor at sidde og taste 45 film ind

Fra : JYH

Dato : 01-12-05 16:46

Kim2000 wrote:

> Men det er et stort arbejde, jeg kender vel omkring 4-5 film og har
> faktisk ingen ide om hvilke af de andre der skal ses først, derfor
> spørger jeg, fremfor at sidde og taste 45 film ind

OK - det var kun for at være hjælpsom.
Tror du får hurtigere svar på IMDB end, at vente på svar her

Fra : Kim2000

Dato : 01-12-05 18:27

> OK - det var kun for at være hjælpsom.
> Tror du får hurtigere svar på IMDB end, at vente på svar her

Det har du såmænd nok ret, i der er vist ingen andre end de helt oplagte
fire (4th Floor, Taxi, The talentet... og Good Will) der er set af ret
mange.

mvh
Kim

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-12-05 17:34

Kim2000 wrote:
> [...]
> faktisk ingen ide om hvilke af de andre der skal ses først, derfor
> spørger jeg, fremfor at sidde og taste 45 film ind

Du synes det er mere rimeligt, at folk skal sidde og skrive anmeldelser af
alle de film du har købt, end at du selv lige bruger et par minutter på at
indtaste navnene i IMDB, når du er vel vidende om at den eftersøgte
information allerede ligger på internettet? Tænk dig grundigt om, før du
evt. svarer.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kim2000

Dato : 01-12-05 18:25

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:438f25e4$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> indtaste navnene i IMDB, når du er vel vidende om at den eftersøgte
> information allerede ligger på internettet? Tænk dig grundigt om, før du

Udfra den betragtning synes jeg da vi skal nedlægge både denne gruppe og 95%
af de andre grupper, og det er vel også det du mentalt har gjort, for det er
da vist første gang vi hører et pip fra dig. Det var et konstruktivt pip

Det kunne vel tænkes at du fx havde set Fortunes Of War og blot skrev "den
kan du roligt lægge ud med" eller sådan noget.

vrissen hilsen
Kim

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-12-05 20:54

Kim2000 wrote:
> [...]
> og 95% af de andre grupper, og det er vel også det du mentalt har
> gjort, for det er da vist første gang vi hører et pip fra dig. Det

Det er ganske normalt, at man ikke spørger om noget som man udemærket ved
man kan få svar på ved minimal indsats. Du lægger arbejdsbyrden over på
andre, blot fordi du er doven. Det vigtige i denne sag er det faktum, at du
ved hvordan du kommer til den ønskede information, og du ved det ikke tager
mange minutter.

Det er desuden ret irrelevant hvor meget jeg har skrevet i denne gruppe, men
havde du spildt lidt af din åbenbart dyrebare tid med at søge på Google før
du kom med en sådan påstand, ville du have indset at du ikke har ret.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-12-05 22:38

Morten Wartou skrev:

> [...]
> ved hvordan du kommer til den ønskede information, og du ved det ikke tager

Hvorfor er du så sur? Måske ville Kim bare konversere lidt.

Det er jo ikke sådan at man bare kan slå facit op, når det gælder
meninger om fil. IMDb rummer ingen højere sandheder.

Mikkel
--
** Kill Bill's Browser **
Så er den her endelig! Mozillas nye og forbedrede browser

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 02-12-05 18:45

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:438f54e9$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> andre, blot fordi du er doven. Det vigtige i denne sag er det faktum, at
> du ved hvordan du kommer til den ønskede information, og du ved det ikke

Hvor var det dog et negativt indlæg du er kommet med. Hvis folk spørger om
noget man ikke gider svare på, så kan man da bare lade være. I dette
tilfælde synes jeg at det er ret relevant som Kim skriver, at i stedet for
at taste filmene ind en efter en, kunne det da være fint hvis nogen skrev at
den film er ok, prøv den..

Desuden kunne det jo være at der var folk herinde, hvis mening kim stoler
mere på end IMDB, som jo mest kan bruges til at læse om filmene, synes
faktisk ikek jeg kan bruge deres rating system til ret meget.

mvh. brian

Fra : Morten Wartou

Dato : 02-12-05 19:01

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
> stoler mere på end IMDB, som jo mest kan bruges til at læse om
> filmene, synes faktisk ikek jeg kan bruge deres rating system til ret

Du har (delvist) ret, jeg var bare sur i går. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kim2000

Dato : 02-12-05 21:30

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:43908bec$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Du har (delvist) ret, jeg var bare sur i går. :)

Fair nok, godt ord igen

Mvh
Kim

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-12-05 10:39

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> skrev i
en meddelelse news:43908bec$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Du har (delvist) ret, jeg var bare sur i går. :)

Helt igennem i orden, det kender vi nok alle

Mvh. Brian