Tv out test ?
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 24-11-05 21:40

Hej

Findes der et program til at teste ens tv out udgang ?

Jeg har fået fat i et Geforce4 TI 4200 kort, med tv out på. Men jeg kan ikke
få billede frem på tv'et. Jeg kan godt få forbindelse igennem fra mit ATI
radeon kort, men ikke Geforce4 kortet.

Jeg kender ikke helt stik typerne, men jeg har en omformer på til "phono
artigt" kabel fra et otte pinds sort stik. Jeg køre det "phono artige" kable
over til tv'et og ind via en scart konverter. Det virker med ATI kortet, men
ikke det andet.

Hvad kan problemet være og er der et program der kan teste om noget er gået
i udu ?
--
Hilsen

Anders Holm Jensen

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 25-11-05 23:35

> men ikke Geforce4 kortet.
ATI er nemere på det punkt
> Jeg kender ikke helt stik typerne, men jeg har en omformer på til "phono
> artigt" kabel fra et otte pinds sort stik.
Det må være den blæksprutte kabel som fulgte med dit grafik kort, søg for du
forbinder til det rigtige kabel IN/OUT
>Jeg køre det "phono artige" kable over til tv'et og ind via en scart
>konverter. Det virker med ATI kortet, men ikke det andet.
Hvis det virker med ATI kortet skal det også virke med Nvida kortet, så
ligger det i softwaren enskaber for skærm her skal softwaren detekte dit TV.
Venligst Glenn