Vega+ driver problem
Fra : David

Dato : 24-11-05 16:03

Jeg sidder her med en halv gammel Vega+ (fra 2001), der kører win 2000pro
sp2. Mit problem er efter at have opdateret grafikkortet ( et sis 630/730)
med denne driver Sis 630/730 2.08d WHQL (Windows 2000/XP), går min computer
bare helt i sort, der hvor windows begynder at starte op. Har også prøvet
efter installation, at sætte farve op til 16mill uden at genstarte,
hvorefter den så også bare går i sort og dør. Har også prøvet en anden
driver uden held.
Håber her er en der har nogle ideer til hvad jeg skulle prøve.
På forhånd tak!

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 26-11-05 00:00

"David" <davidmadsen2x@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> driver uden held.
> Håber her er en der har nogle ideer til hvad jeg skulle prøve.

slet den driver og lad windows selv finde driveren til kortet hvis ikke det
virker så prøv med en anden driver neddatere om nødvendig jeg fandt dette
link:
http://www.techspot.com/drivers/index/file/information/2579

Venligst Glenn.
Venligst Glenn