Blande producenter - headset <> mobil
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 14:24

Er der nogen herinde der har erfaringer med at "blande" producenter af
headset og telefoner, f.eks. at benytte et Nokia headset på en Sony
Ericsson telefon ?

Fra : Jens

Dato : 24-11-05 15:16

> Er der nogen herinde der har erfaringer med at "blande" producenter af
> headset og telefoner, f.eks. at benytte et Nokia headset på en Sony
> Ericsson telefon ?

Snakker vi bluetooth skulle det ikke være et problem....

Vi har et Logitech headset, Ericsson BT handsfree i den ene bil og Nokia BT
handsfree i den anden, og både SE og Nokia telefoner. Det kører alt sammen
perfekt på kryds og tværs

Jens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 17:35

After serious thinking Jens wrote :
> Vi har et Logitech headset, Ericsson BT handsfree i den ene bil og Nokia BT
> handsfree i den anden, og både SE og Nokia telefoner. Det kører alt sammen
> perfekt på kryds og tværs

Tænkte jeg nok, er også hvad f.eks. Nokia skriver - men du ved jo hvor
meget man kan stole på reklamemateriale fra producenterne ;)

Fra : Christian

Dato : 25-11-05 10:34

"Jens" <jens.news@schoenemann-paul.dk> wrote in message

> Jens
Jeg har et Jabra headset.
Hvis jeg bruger min Nokia 6230, skal jeg trykke een gang for at overføre
kaldet. På min SE K750 skal jeg trykke 2 gange.
Der kan altså være forskel på betjeningen afhængig af hvilken telefon, man
har.
Du får muligvis nogle ekstra/mere brugervenlige muligheder, hvis du køber
telefon og headset i samme mærke.
Christian