Ny telefon (og ny bil)
Fra : Jesper Laursen

Dato : 23-11-05 23:37

Jeg har netop fået en Nokia 6230i, som jeg er utrolig glad for. Bortset fra
den s... irriterende T9 ordbog. :) . Jeg er ligeledes lige netop idag blev
en heldig ejer af en VW. Jeg søger derfor info omkring håndfri muligheder.
Nogle der kan komme med nogle gode tip ang. hvad jeg skal købe? Jeg søger
sådan set en komplet løsning til bilen med ladefunktion osv.

På forhånd tak.

/Jesper Laursen

Fra : BJ

Dato : 23-11-05 23:45

"Jesper Laursen" <jesper.laursen@[FJERN]it.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> Nogle der kan komme med nogle gode tip ang. hvad jeg skal købe? Jeg søger
> sådan set en komplet løsning til bilen med ladefunktion osv.

Til sådan en bil, hører vel det originale Nokia håndfri sæt til:

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/616/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jesper Laursen

Dato : 23-11-05 23:51

> Til sådan en bil, hører vel det originale Nokia håndfri sæt til:

> [...]

Det ser meget interessant ud. Ved du evt. hvad prisen er for sådan et sæt
(uden montering)? Heheh kan se, at du også er VW ejer. Ja jeg har nu fået
min første VW (Golf 4 TDI). Jeg håber sgu, at jeg bliver glad for den. Nåh
det var et lille sidespring. :) Har du selv sådan et sæt i?

Fra : BJ

Dato : 24-11-05 00:01

"Jesper Laursen" <jesper.laursen@[FJERN]it.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

Her er en pris: http://www.goblue.dk/product.asp?product=508&sub=28

> Heheh kan se, at du også er VW ejer.

Njaaeee ... jeg kører i Volvo..

> Ja jeg har nu fået
> min første VW (Golf 4 TDI).

Stort tillykke med den.

> Jeg håber sgu, at jeg bliver glad for den.

Selvfølgelig gør du det. Det er en ganske glimrende bil.

> Nåh
> det var et lille sidespring. :) Har du selv sådan et sæt i?

Jeps og nej.

Min Volvo er født med indbygget telefon, håndfri betjening samt hørerør til
bagsædepassagererne.

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 09:23

"Jesper Laursen" <jesper.laursen@[FJERN]it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har netop fået en Nokia 6230i, som jeg er utrolig glad for. Bortset
> fra
> den s... irriterende T9 ordbog. :) .

Jeg har også købt sådan en mobil (6230i) for et par dage siden da min gamle
Nokia 6600 ikke rigtig kunne bruge på grund af de meget små bogstaver, 6600
var ellers en dejlig mobilos. Hvorfor er du utilfreds med ordbogen T9 ? Der
er 3 niveauer for ordbogen: Slået fra - slået til - slået til med forslag
til fuldendelse af ord. Jeg synes at den ordbog er nærmest genial.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-11-05 11:32

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er 3 niveauer for ordbogen: Slået fra - slået til - slået til med forslag
> til fuldendelse af ord. Jeg synes at den ordbog er nærmest genial.

Jeg synes såmænd bare, at rækkefølgen på ordene er helt hen i vejret. Skal
man f.eks. skrive "har", så kommer dette ord først som det 5 eller sådan
noget. Hvem f.... skal f.eks. skrive "gås" før "har" ? :)

Fra : J.K.A.

Dato : 24-11-05 10:08

On Wed, 23 Nov 2005 23:37:15 +0100, Jesper Laursen wrote:

> [...]
> Nogle der kan komme med nogle gode tip ang. hvad jeg skal købe? Jeg søger
> sådan set en komplet løsning til bilen med ladefunktion osv.

Køb et bluetooht handsfree .. så er du dækket ind når du skifter mobil
sålænge den har bluetooth og det er vist efterhånden svært at få en telefon
uden.

Hvad laderen angår er det min praktiske erfaring at en "løs" lader til
cigartænderen er fuldt ud rigeligt med de batteritider telefonerne har
idag.

Jeg har så altid telefonen liggende i midterkonsolen eller oftes sågar bare
i jakkelommen.

Du kan få bluetooth handsfree med integreret display så du kan se hvem der
ringer op m.m. og så er der jo ingen grund til at have telefonen hængende
lige foran næsen hele tiden.

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-11-05 11:32

> [...]
> Nogle der kan komme med nogle gode tip ang. hvad jeg skal købe? Jeg søger
> sådan set en komplet løsning til bilen med ladefunktion osv.

Jeg takker for forslagene.