M1 abo
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-11-05 14:49

Jeg er vældig tilfreds med Telmore som udbyder. Men deres mangel på
prisnedsættelser irriterer mig efter at TDC har overtaget dem.

Så får jeg M1 ind ad døren - de bruger TDC´s net. Prisen er under 50 øre pr.
minut. Ingen abo. For 400 kr. samtaler med i abo´et, som er gratis. Er der
slet ingen bagdele, eller skal man bare tage springet så Telmore kan lære
det??

--
Per, Esbjerg

Fra : peter6715

Dato : 23-11-05 15:03

hej Per. Jo noget at tænke over. Opkaldsafgift er 50 øre, der afregnes pr
påbegyndt minut, de 400 gælder kun i 2 måneder. Jeg vil tro at de kun er
billigere hvis du har lange samtaler

Billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Fischer

Dato : 23-11-05 16:37

> hej Per. Jo noget at tænke over. Opkaldsafgift er 50 øre, der afregnes pr
> påbegyndt minut, de 400 gælder kun i 2 måneder. Jeg vil tro at de kun er
> billigere hvis du har lange samtaler

Ja, og viderestillingen til din egen telefonsvarer betaler du selv for (når
nogen lægger en besked).
Og ved "Prisbasker" skal du betale ekstra for at få vis nummer.
Og hvis du nogensinde ringer til udlandet, skal du også vide, at M1 er meget
dyre.

Så ja, hvis du har meget lange samtaler kan du måske spare en lille smule
penge, men det er ikke noget fantastisk tilbud - højst et fantastisk forsøg
på vildledning.

*Fischer

Fra : Claus Andersen

Dato : 23-11-05 16:47

> [...]
> der slet ingen bagdele, eller skal man bare tage springet så Telmore kan

Hej Per

Hvis jeg var dig ville jeg søge lidt her i gruppen, og opleve hvilket
dårligt firma M1 i virkeligheden er.

Jeg har skrevet adskillige indlæg til folk som har spurgt til M1 og vil
under ingen omstændigheder anbefale firmaet.

Behold du Telmore eller prøv Unotel, det er der meget mere mening i.

En særdeles utilfreds M1 kunde.

Hilsen

Claus

Fra : Carsten Larsen

Dato : 23-11-05 23:19

"Claus Andersen" <No@replyoverhovedet.xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> under ingen omstændigheder anbefale firmaet.
>
> Behold du Telmore eller prøv Unotel, det er der meget mere mening i.

ville bare lige sige at jeg har haft m1 på begge mine abonnenmenter i 8 mdr
nu, og det har kørt upåklageligt

mvh Carsten

Fra : Claus Andersen

Dato : 24-11-05 07:52

Carsten skrev:
> ville bare lige sige at jeg har haft m1 på begge mine abonnenmenter i 8
> mdr nu, og det har kørt upåklageligt
>
> mvh Carsten

Ja Carsten det er jeg enig i. M1 virker upåklageligt (i øvrigt ligesom langt
de fleste andre mobil udbydere).
Det er heller ikke det jeg anfægter men:

M1 tager penge for at folk bliver viderestillet til din mobilsvarer.
M1 tager penge for at du ringer til din mobilsvarer min. 93 øre.
M1 tager penge pr. påbegyndt min. du ringer - altså er dit min. forbrug 93
øre uanset om du ringer 1 sek. eller 59 sek.
M1 har en mindre god telefon support jf. min egen erfaring.

Det er nok mest min første og tredje pind jeg er sur over, det mener jeg er
at tage r.... på folk.

Jeg kan med god samvittighed ikke anbefale et sådan firma, når der findes
andre abonnementer på gaden.

Hilsen

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 12:11

> [...]
> der slet ingen bagdele, eller skal man bare tage springet så Telmore kan

Jeg har være kunde hos Telmore i 5 år og har været en yderst tilfreds kunde
men jeg ser også gerne at der snart sker nogle reduktioner i prisen på
samtale-/SMS-afgifter. En af de fede ting ved Telmore er deres yderst lave
pris (var godt nok tidligere gratis) på at have abonnementet hvis man ikke
ringer noget videre på den, jeg mener at det koster 7,50 kr. i kvartalet
(hvis forbruget overstiger 50 kr. i kvartalet bortfalder denne afgift). For
os med billig fastnettelefon er dette en fin ting.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-11-05 12:45

Kim Larsen explained on 24-11-2005 :
> jeg mener at det koster 7,50 kr. i kvartalet (hvis forbruget overstiger 50
> kr. i kvartalet bortfalder denne afgift).

7,50 i måneden hvis forbruget over de sidste 3 måneder ikke sammenlagt
overstiger 50kr

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-05 18:44

"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Kim Larsen explained on 24-11-2005 :
>
> 7,50 i måneden hvis forbruget over de sidste 3 måneder ikke sammenlagt
> overstiger 50kr

Ja det er korrekt efter nærmere gennemsyn men det er stadigvæk billigt i
forhold til mange andre abonnementer.

Fra : John

Dato : 26-11-05 12:48

Kim Larsen skrev:
> "Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det er korrekt efter nærmere gennemsyn men det er stadigvæk billigt i
> forhold til mange andre abonnementer.

Men stadig dyrere end UnoTel på langt de fleste områder, så jeg har
meget svært ved at se argumentet for Telmore.

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 19:28

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Men stadig dyrere end UnoTel på langt de fleste områder, så jeg har meget
> svært ved at se argumentet for Telmore.

Det er rigtig nok. Jeg er ved at undersøge nogle forskellige ting med Unotel
og hvis det falder rigtig ud, så skifter jeg nok til Unotel.