katte ting
Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 23-11-05 12:37

Er der nogen der ved om der findes en forretning (gerne på nettet) som
handler med alt med katte på, f.eks ure, krus osv ???

På forhånd mange tak.

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 23-11-05 17:15

I gamle dage lå der en butik med alskens forskellige katteting fra krus til
kukure med katte, bag Kongens Nytorv, på Store Kongensgade lige ved Nyboder.
Men jeg har ikke lagt mærke til, om den stadig er der.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-11-05 20:03

Gainsburg skrev
<I gamle dage lå der en butik med alskens forskellige katteting fra krus til
kukure med katte, bag Kongens Nytorv, på Store Kongensgade lige ved Nyboder.
Men jeg har ikke lagt mærke til, om den stadig er der.>

Desværre lukkede den for nogle år siden, men ja det var et eldorado for
"kattetosser"

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-11-05 18:22

"Birgit Jakobsen" <vitoKATTE@BAKKEparadis.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved om der findes en forretning (gerne på nettet) som
> handler med alt med katte på, f.eks ure, krus osv ???

> [...]

Hej Birgit

Her er et link, håber det kan bruges

http://www.cat-shop.dk/

mvh Eva

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 23-11-05 22:25

Birgit Jakobsen skrev i en meddelelse...

> Er der nogen der ved om der findes en forretning (gerne på nettet) som
> handler med alt med katte på, f.eks ure, krus osv ???

Jeg har et restlager liggende fra min butik hvis det har interesse. Du kan
finde tingene på www.1001kat.dk

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk