utraditionelt feriehuse
Fra : lhs

Dato : 22-11-05 23:04

Hej

Jeg vil gerne have lidt inspiration til utraditionelle kør selv ferieophold,
jeg er selv faldet over leje af lighthouses ved adriaterhavet:
http://www.adriatica.net/lighthouses/lighthouses_en.htm

men der må findes andre (slotsruiner i skotland, klostre i belgien...), og
jeg vil gerne inspireres..

Lars HS

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 23-11-05 01:07

On Tue, 22 Nov 2005 23:04:21 +0100, "lhs" <shane(fjern)@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>http://www.adriatica.net/lighthouses/lighthouses_en.htm
>
>men der må findes andre (slotsruiner i skotland, klostre i belgien...), og

Du kunne tage på en fængslende ferie til gamle fængsler 8men køreturen
bliver nok lidt lang).

F.eks. Hotel Pension Unitas i Prag, et tidligere fængsel, som praktisk
taget (bortset fra den lyserøde maling) ser ud som da Vaclav Havel sad
der.
Der er også fængsler omdannet til hoteller i Helsinki, Oxfordshire,
Stockholm, Istanbul, London m.fl.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-11-05 01:35

> Jeg vil gerne have lidt inspiration til utraditionelle kør selv
> ferieophold,

Her er lidt at starte med: www.unusualhotelsoftheworld.com

Her kan du i europa komme til at bo i:
- Is-hoteller i Lapland og Finland
- Togvogne i Skotland
- Et hus i træerne i Sverige
- Grotter i Spanien og Frankrig
- Under vandet i Sverige,

Det var bare et udpluk, kig selv i linket :)

Mvh

Emil