News server...
Fra : Jens H

Dato : 10-06-01 21:46

Hej

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, men...

Jeg søger en news server, som har : dk.binaer.erotik.film og dk.binaer.musik

nogen som kender sådan en server? jeg skal have adgang til den fra min forb.

mvh JEns
jens@netnerds.dk

Fra : Simon K.N

Dato : 10-06-01 21:49

"Jens H" <jens@netnerds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dk.binaer.musik

> nogen som kender sådan en server? jeg skal have adgang til den fra min

Det er det ikke, men prøv denne her: news.inet.tele.dk
Porno til folket. Helt sikkert

- Simon

Fra : Jens H

Dato : 10-06-01 21:59

jeg skulle bare helst bruge de 2 tidligere nævnte grupper... jeg ved de
findes på news.worldonline.dk, men den kan jeg ikke connecte herfra, hvor
jeg er...

mvh Jens

Fra : Bobber

Dato : 10-06-01 22:08

> jeg skulle bare helst bruge de 2 tidligere nævnte grupper... jeg ved de
> findes på news.worldonline.dk, men den kan jeg ikke connecte herfra, hvor
> jeg er...
>

> mvh Jens

news.netforce.cz er din ven

Fra : Jens H

Dato : 10-06-01 22:12

jeg kan ikke connecte til den :(((((

Fra : Bobber

Dato : 10-06-01 22:41

> jeg kan ikke connecte til den :(((((

Ok den har det ikke så godt lige nu, men hav tålmodighed, og check evt.
http://freenews.maxbaud.net/ for alternativer.

/Bobber

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-01 22:28

Bobber skrev:

>news.netforce.cz er din ven

Næ, det er den ikke: "You have no permission to talk. Goodbye".

--
Bertel

Fra : Bobber

Dato : 10-06-01 22:39

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Næ, det er den ikke: "You have no permission to talk. Goodbye".
>
> --
> Bertel

....hvad taler du om ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-06-01 22:43

Bobber skrev:

>...hvad taler du om ?

Jeg taler om den balladeboks jeg får når jeg prøver at koble op
til news.netforce.cz.

--
Bertel

Fra : Bangsbo

Dato : 10-06-01 22:59

Bertel skriver ...

> Jeg taler om den balladeboks jeg får når jeg prøver at koble op
> til news.netforce.cz.

Ja lige netop fejl nr: 504 eller noget i den retning - glem det ... :-/

Bangsbo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-01 23:29

Sun, 10 Jun 2001 22:45:53 +0200, skrev "Jens H"
<jens@netnerds.dk>:

>Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe, men...
>
>Jeg søger en news server, som har : dk.binaer.erotik.film og dk.binaer.musik

Brug test.news.tele.dk og så er det en god ide at følge med i
news:tele.internet.news-service, hvis man vil følge med i
udviklingen af TDCs newsservere (og så havde du kendt ovennævnte
server ).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jens H

Dato : 11-06-01 09:06

Hvilen server er det du mener jeg så havde kendt?

mvh Jens

Fra : Claus Frørup

Dato : 11-06-01 09:33

Isang tao pinangalanan Jens H nagsulat :

>Hvilen server er det du mener jeg så havde kendt?
klipklipklipklip

Knud Gert Ellentoft skrev:

> [...]
.........^^^^^^^^^^^^^^^^^
klipklipklipklip

klipklipklipklip
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 11-06-01 10:35

On 11 jun 2001 Jens H was possessed by a lesser demon and then forced to
type this:

> Hvilen server er det du mener jeg så havde kendt?

test.news.tele.dk

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

"Det har været det vildeste pis!"

Fra : -= Texas =-

Dato : 11-06-01 11:11

Prøv news01.inet.tele.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 11-06-01 12:20

On 11 jun 2001 -= Texas =- was possessed by a lesser demon and then forced
to type this:

> Prøv news01.inet.tele.dk

Default Server: ns1.cybercity.dk
Address: 212.242.40.3

> news.inet.tele.dk
Server: ns1.cybercity.dk
Address: 212.242.40.3

Non-authoritative answer:
Name: news01.inet.tele.dk
Address: 194.182.148.146
Aliases: news.inet.tele.dk

Fra : Allan Clausen

Dato : 13-06-01 19:22

> Jeg søger en news server, som har : dk.binaer.erotik.film og
dk.binaer.musik
Ok ...

> nogen som kender sådan en server? jeg skal have adgang til den fra min
forb.

Hvad med news.sonofon.dk ?

/A

Fra : "-=>[bo88er]

Dato : 13-06-01 19:44

"Allan Clausen" <Kangol@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> dk.binaer.musik
> Ok ...

> forb.
>
> Hvad med news.sonofon.dk ?
>
> /A

Han er TDC-bruger og har ikke adgang til denne.