Firefox 1.5 og fejlende tilbageknap
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-11-05 23:07

Hej gruppe.

Jeg benytter Firefox 1.5 RC3 på Windows 2000. En del gange har jeg
oplevet at Firefox tilsyneladende går i selvsving når jeg bruger
tilbageknappen. Hvis jeg fx søger på Google, besøger en
resultatside, og så bruger tilbageknappen til at gå tilbage til
søgeresultatet, står browseren ofte bare stille mens fanebladet
melder "indlæser...".

Browseren fryser ikke - jeg kan sagtens stoppe indlæsningen eller
lukke fanebladet, men jeg får ikke vist den forrige side. Hvis jeg
søger påny via google-feltet, kommer siden fint frem, så det er
ikke problemer med forbindelsen eller visningen af søgesiden.

Er der andre der har prøvet noget tilsvarende - og er der nogen der
kan forklare hvad der sker?
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Carl Drud

Dato : 21-11-05 23:17

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Er der andre der har prøvet noget tilsvarende - og er der nogen der
> kan forklare hvad der sker?

Jeg tror det skyldes Greasemonkey. Jeg oplevede det ved ver. 0.6.2, men
downloadede fra siden her (nederst) ver 0.6.3 og problemet forsvandt.

http://www.mozdev.org/pipermail/greasemonkey/2005-October/006356.html

FUT: dk.edb.internet.software.browser.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Carl

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-11-05 23:40

Carl Drud skrev:

> Jeg tror det skyldes Greasemonkey. Jeg oplevede det ved ver.
> 0.6.2, men downloadede fra siden her (nederst) ver 0.6.3 og
> problemet forsvandt.

Jeg har ikke Greasemonkey installeret pt. Men det er tilsyneladende
en udvidelse der driller - jeg har lige prøvet at starte i Safe
Mode - og her opstår problemet ikke.

Jeg prøver at koble lidt forskelligt af - bingo, det var FatWeb der
gav problemer.

NB: Google har langt om længe fået opdateret Firefox-udgaven af
deres officielle toolbar så den nu også virker i 1.5.

> FUT: dk.edb.internet.software.browser.

Argh - der skulle vi selvfølgelig have været fra starten - beklager
fejlen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen