Klokken er nu 10
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-05 10:11

Og hvis nogen skulle v‘re i tvivl kan de jo pr›ve at g† ind p† www.billetlugen.dk

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 10:14

ja det kokser totalt*g*

har prøvet siden klokken 1000, stadig ikke held

René

Fra : Holst

Dato : 21-11-05 11:57

Mette og René wrote:

> ja det kokser totalt*g*
>
> har prøvet siden klokken 1000, stadig ikke held

Det er jo normalt med billetlugen.dk. Hvad kan man købe denne gang?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-05 12:18

Holst wrote:

> Det er jo normalt med billetlugen.dk. Hvad kan man købe denne gang?

Robbie Williams billetter.

Er der nogen der ved om man kan aflæse sin plads i køen på nogen måde?
Mit CNR er faldet 30 siden jeg startede... til gengæld er opdateringen
steget fra hver 30. til hver 55. sekund.

Fra : Carsten & Pia

Dato : 21-11-05 12:30

Har lige hørt at der skulle være udsolgt til torsdag, men stadig billetter
til fredag. Men det er billetter købt i FONA, har endnu ikke hørt om nogen
der er kommet igennem på billetlugen.dk. Men min opdatere også hver 60 sek.
Men har på intet tidspunkt haft et CNR nr.

Carsten Pedersen
http://www.online-gamez.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-05 12:45

Carsten & Pia wrote:
> [...]
> der er kommet igennem på billetlugen.dk. Men min opdatere også hver 60 sek.
> Men har på intet tidspunkt haft et CNR nr.

Heller ikke oppe i URL'en?
https://www.billetlugen.dk/iticket.web/gateway.aspx?cnr=XXXX&anr=YYYY&lang=da-DK
                     ^^^^

Men det kan da være det ikke har dne store betydning.

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 12:50

> Heller ikke oppe i URL'en?
> https://www.billetlugen.dk/iticket.web/gateway.aspx?cnr=XXXX&anr=YYYY&lang=da-DK
> ^^^^
>
> Men det kan da være det ikke har dne store betydning.

næææ, mit nr er det samme som nabo´ens.

René

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 13:29

"Carsten & Pia" <capi@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige hørt at der skulle være udsolgt til torsdag, men stadig billetter
> til fredag.

på billetlugen kan man se at det er ståpladser til koncerten 6. juli der er
udsolgt, så helt udsolgt er der ikke.. men for dælen hvor er det dog
belastende at billetlugen skal stå for det. Det er værre end når det er
billetnet... og efter at have set køen ved min lokale fona er jeg ikke
interesseret i at forlade mine elektroniske køer (ikke dem der siger
"muh")

meeeen, der skal jo nok være billetter til salg hen over foråret, selvom der
skulle blive udsolgt i denne uge. For der er altid nogen der køber alle dem
de kan (i dette tilfælde 4 stk) og som så sælger den/de der er i overskud.
Jeg er i al fald fortrøstningsfuld, selvom det ville være helt fantastisk
hvis én af mine køer snart gav bonus..

PETROLD

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-05 13:35

Petrold wrote:

> [...]
> de kan (i dette tilfælde 4 stk) og som så sælger den/de der er i overskud.

Og de er ikke i tvivl om hvad de kan få for dem :-/

Hvor meget var det nu lige U2 billetterne gik for sort?

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 13:44

> Og de er ikke i tvivl om hvad de kan få for dem :-/
>
> Hvor meget var det nu lige U2 billetterne gik for sort?

det ved jeg ikke, for jeg fik mine ved at være tålmodig og stå i kø..

desuden er det altså ikke mere overpris end man selv er villig til at
betale. Det er bare et spørgsmål om hvor længe du tør vente med at købe dem,
for kan du vente til ugen inden koncerten, så kan du få dem for en slik
fordi de der har købt og ikke kan tage afsted alligevel (eller har for mange
billetter) er bange for at brænde inde med dem.
Det har båret frugt for mig i al fald..

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-11-05 10:19

Michael wrote:

> Og hvis nogen skulle v're i tvivl kan de jo pr>ve at g? ind p?
> www.billetlugen.dk

Billetlugen væk - as usual?

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 10:30

> Billetlugen væk - as usual?

nej nu er man så i kø

Fra : Carsten & Pia

Dato : 21-11-05 10:58

Hvad er status ved jer? Jeg venter stadigvæk i køen, engang imellem får jeg
en besked om "Du står i den elektroniske kø

MISSING REQUIRED INFORMATION

Denne side opdaterer automatisk om 1 sekunder"

Håber sq det lykkeds....

Carsten Pedersen

http://www.online-gamez.dk/

Fra : Peter Juhl

Dato : 21-11-05 11:10

Carsten & Pia wrote:

> [...]
> får jeg en besked om "Du står i den elektroniske kø
>
> MISSING REQUIRED INFORMATION
>
> Denne side opdaterer automatisk om 1 sekunder"

Men inderst inde så ved du godt at du ryger om bag i hver gang...

Jeg mistede min respekt for Billetlugen for lang tid siden...

Fra : Nicki Lolk

Dato : 21-11-05 18:18

> Men inderst inde så ved du godt at du ryger om bag i hver gang...
>
> Jeg mistede min respekt for Billetlugen for lang tid siden...

"De mange Robbie Williams-fans, der forsøger at købe billet over nettet,
skal ikke fare i flint over fejlmeldinger fra Billetlugen.dk. For en cookie
sørger for, at de hele vejen beholder deres plads i køen, fortæller
Netgroup, der har udviklet kø-systemet."

http://www.computerworld.dk/art/31480?a=newsletter&i=162

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-05 11:27

Carsten & Pia wrote:
> [...]
> en besked om "Du står i den elektroniske kø
>
> MISSING REQUIRED INFORMATION
>
> Denne side opdaterer automatisk om 1 sekunder"

Den har jeg også fået et par gange.
Efter 1 time fik jeg en "Siden kan ikke vises"-fejl.

Klikkede Refresh og er nu muligvis i kø igen.
Mine CNR og ANR numre har ikke ændret sig så jeg bilder mig selv ind at
de nok har noget med min plads i køen at gøre, så jeg satser.
Der er vel en minimal chance for jeg stadig er i kø.
Starter jeg forfra kan jeg ihvertfald være sikker på der ikke er noget
at komme efter.

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 11:30

> Hvad er status ved jer? Jeg venter stadigvæk i køen, engang imellem får
> jeg

samme her

Fra : Skall

Dato : 21-11-05 11:21

Ja det er jo blevet den farce som vi havde forventet.

Fra : Carsten & Pia

Dato : 21-11-05 11:42

Fandt et sted hvor andre sidder og kæmper mod tiden i kampen om billetter.

http://debat.jubii.dk/267/Billetlugen_221647.html?

Så vi er som ventet ikke alene.

Carsten Pedersen
http://www.online-gamez.dk/

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-11-05 13:22

Carsten & Pia wrote:
> Fandt et sted hvor andre sidder og kæmper mod tiden i kampen om billetter.
>
> http://debat.jubii.dk/267/Billetlugen_221647.html?

Der er åbenbart en der fik billetter ved at prøve på en helt anden
computer og så komme direkte til bestillingen.

Debatten til http://www.computerworld.dk/art/31477?a=fp&i=1 er også en
anelse frustreret.

Ifølge artiklen er der 30.000 inde af gangen "i skrivende stund" (altså
kl. 10:53).

Hvis der er en tredjedel af de 90.000 billetter til salg på nettet så
burde der jo for længst være udsolgt, men det står der ikke ngoet om.

Jeg er ikke synderligt imponeret.

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 13:53

> burde der jo for længst være udsolgt, men det står der ikke ngoet om.

så er det jo bare fedt at han giver så ufatteligt mange koncerter i det
øvrige Europa, at det bestemt ikke er umuligt at få billet til en af de
mange koncerter..

Der er jo selskaber der tilbyder koncertture hvor man får transport +
koncertbillet, og det er ikke nødvendigvis dyrt/dyrere end hvis man skulle i
parken..
I '96 (mener jeg det var) var jeg i Göteborg for at høre Michael Jackson og
da var prisen for transport+koncertbillet lavere end de to dyreste
billettyper (der var tre ialt), der var til salg til hans koncert i parken.
Og da jeg bor i Jylland, ville selv den billigste billettype være blevet
dyrrer når der kom transport oveni - hvis jeg skulle have været i parken.
Så det er altså ikke umuligt.. Jeg er selv skrevet op til billetter af den
type i forbindelse med Robbie Williams koncerten, og påtænker da helt klart
at blive skrevet op til Göteborg/berlin/paris/amsterdam/hamburg m.fl.
koncerterne hvis min kø på billetlugen ikke skulle give noget resultat.

> Jeg er ikke synderligt imponeret.

over billetlugen? er der overhovedet nogen der er imponeret over
billetlugen?

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 15:01

> Og hvis nogen skulle v‘re i tvivl kan de jo pr›ve at g† ind p†
> www.billetlugen.dk

hvor kan man evt finde en udenlands koncert?

René

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 15:49

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> hvor kan man evt finde en udenlands koncert?

jeg tror ikke du kan finde billetter til koncerter i andre lande inde på
billetlugen.. jeg har tidligere været med diverse
busselskaber/rejseselskaber på koncerttur og det er igennem dem, jeg har
fået billet til koncerter i udlandet. Men ellers prøv at google lidt rundt
som fx jeg har gjort her:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=robbie+williams+tour&meta=

der er en masse links - noget af det er med billetter til koncerter, andet
er ligegyldigt.

Hvis det er specifikt billetter til Robbie Willams koncerter i udlandet du
tænker på kan du evt. kigge her:
http://www.robbiewilliamstickets.com/

der kan du se de officielle billet partnere i europa..

Ellers prøv at forhøre dig hos http://www.karkon.dk/ det kan være de kan
hjælpe dig..

PETROLD

Fra : Karina

Dato : 21-11-05 16:02

> Og hvis nogen skulle v're i tvivl kan de jo pr>ve at g? ind p?
> www.billetlugen.dk

Billetlugen stinker!

Det samme har jeg skrevet til BT, da de bad om respons fra frustrerede
billetkæmpere.

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=403208/ - mit indlæg står i
skrivende stund øverst (og ellers har det overskriften "Billet til
kørestolsbruger - glem det!")

Jeg kan så efter indlægget tilføje, at en af mine venner endelig kom
igennem
på telefonen og fik ret hurtigt 2 tribunepladser af den dårligste slags
til
den 6. juli. Til gengæld havde billetlugen absolut INTET styr på, hvordan
det foregik med kørestolspladser.

Vi havde ellers på forhånd kontaktet dem, hvor vi havde fået at vide, at
man
bestilte kørestols- og ledsagerpladser som en "pakkeløsning".
Kørestolspladserne ville så være på en særlig platform på plæneområdet.
Disse billetter kunne kun bestilles via e-mail til kundeservice og på
deres
telefonbestilling.

Men billetsælgeren, som min ven fik i røret, anede ikke, hvordan det
foregik, og hun endte med at sende det videre til sin chef og gav min ven
besked om, at han ville få en be- eller afkræftelse på mail, om hvorvidt
vi
også har en kørestols- og ledsagerbillet..... det kunne vi få "om nogle
timer". Så nu kan vi kun vente og håbe, at chefen har styr på det, og at
der
rent faktisk er en plads til os.

E-mails var vi allerede fra starten ret usikre på, så derfor ringede vi
samtidig med. Nu er der gået næsten 6 timer, fra første mail røg afsted,
og
vi har endnu intet hørt på dem. I alt har vi brugt omkring 8000-8500
tlf-opkald. HVIS jeg får en billet, har den kostet mig omkring 1300 kr i
stedet for de 470 kr. - differencen er opkaldsafgifter til teleselskabet!!
Dertil kommer så transporten til Parken den dag, hvis der altså er billet,
og det bliver yderligere omkring 500-600 kr.

Anyway.. kort sagt synes jeg, deres system stinker, og endnu værre er
deres
service overfor handicappede åbenbart. Troede ikke, det var muligt.

Mvh
Karina

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 16:14

<Michael> skrev i en meddelelse
> Og hvis nogen skulle v're i tvivl kan de jo pr>ve at g? ind p?
> www.billetlugen.dk

et enkelt tip til de der måtte være interesserede, men endnu ikke har fået
billet:
http://www.robbiewilliams-tickets.com/
de sælger også billetter til danskere har jeg netop modtaget en mail om..
Der er faktisk flere udenlandske sider der sælger billetter til
koncerten/koncertene i København...

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 16:25

"Petrold" <Petrold@snyd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de sælger også billetter til danskere har jeg netop modtaget en mail om..
> Der er faktisk flere udenlandske sider der sælger billetter til

er det med rejse derpå http://www.robbiewilliams-tickets.com??

eller kigger jeg forkert?

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 16:36

> er det med rejse derpå http://www.robbiewilliams-tickets.com??

ja det var et forkert link jeg fik smidt på, for det skulle blot vise at man
kan få billetterne fra udlandet, ikke at man kunne få billet+rejse fra
udlandet, for rejsen er jo nok noget overflødig

Som jeg har skrevet i et indlæg eftter at have set min egen fejl var linket
bare for at vise at der altså er udenlandske sider der tilbyder billetter,
så man kan evt. google det lidt mens man sidder i kø på billetlugen

Fra : Jakob Griffel

Dato : 21-11-05 16:44

> bare for at vise at der altså er udenlandske sider der tilbyder billetter,

Ja, til op til 2800 kr. pr. stk.! Det lyder da helt vildt!!

--
Hilsen Jakob

Fra : Mette og René

Dato : 21-11-05 16:49

> [...]
> linket bare for at vise at der altså er udenlandske sider der tilbyder
> billetter, så man kan evt. google det lidt mens man sidder i kø på

det er iorden

René

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 16:17

<Michael> skrev i en meddelelse
> Og hvis nogen skulle v're i tvivl kan de jo pr>ve at g? ind p?
> www.billetlugen.dk

sorry.. for mit link jeg lagde ind før.. det var ikke ment som en
fornærmelse (her tænker jeg på priserne).. min pointe var dog blot at man
kan bestille billetter til koncerten i dk, via udenlandske sider, så man
kunne evt. google lidt rundt mens man sidder i kø på billetlugen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-11-05 17:48

Michael wrote:
> Og hvis nogen skulle v're i tvivl kan de jo pr>ve at g? ind p?
> www.billetlugen.dk

Og så blev der udsolgt..
Tak til Billetlugen for en fremragende service.!! magen til lorte
billetsælger skal man lede længe efter.!!!
--
Vh. Henrik Sørensen som igen billetter fik til sig selv og sine tre venner.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-11-05 17:56

Henrik Sørensen wrote:
--
> Vh. Henrik Sørensen som igen billetter fik til sig selv og sine tre
> venner.

Retter lige mig selv i signaturen, fik IKKE billetter.. (

--
Vh. Henrik Sørensen som ikke fatter at dkb forsat bruger billetlugen!!!!

Fra : Jakob Griffel

Dato : 21-11-05 18:07

> Og så blev der udsolgt..
> Tak til Billetlugen for en fremragende service.!! magen til lorte
> billetsælger skal man lede længe efter.!!!

Stod nede i den lokale FONA i 3½ time og den lange kø nåede kun at flytte
sig ca. 6 meter.
Dagen var præget af nedbrud og laaangsom ekspedition, så jeg opgav, da der
igen var nedbrud efter at der ikke var sket noget som helst den sidste halve
time.
Der var stadig 30-35 personer foran mig, så jeg havde lidt svært ved at
overskue tidshorisonten.

Øv!

--
Hilsen Jakob :-|

Fra : Petrold

Dato : 21-11-05 19:24

"Jakob Griffel" <nejnej@nejnejnej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> halve time.
> Der var stadig 30-35 personer foran mig, så jeg havde lidt svært ved at

det prøvede jeg med R.E.M.... jeg stod også i kø i flere timer, men droppede
det også fordi systemet hele tiden brød ned. Dengang kunne det kun spytte 10
billetter ud (der iøvrigt også var max antal pr. person) før det gik ned
igen..
Jeg var helt frossen da jeg kom hjem - og så var billetterne jeg stod i kø
for, ikke engang til mig..