Filstørrelse
Fra : Finn Nielsen

Dato : 20-11-05 16:39

Hej.
Kan nogen hjælpe, jeg skal modtage videoklip af barnebarnet, men den
er for stor lyder beskeden som afsender får retur. Vi har prøvet med
tdc mail og gmail, begge returnerer med samme resultat. Hvad gør man?

Fra : John

Dato : 20-11-05 16:59

"Finn Nielsen (slet SH2EB)" skrev i en meddelelse

> jeg skal modtage videoklip af barnebarnet, men den
> er for stor lyder beskeden som afsender får retur. Hvad gør man?

Prøver her:
http://www.yousendit.com/

Mvh John

Fra : Finn Nielsen

Dato : 20-11-05 17:13

Kan jeg også modtage fil gennem www.Yousendit.com, har været
derinde men kun kunnet finde når jeg skulle sende?

Fra : John

Dato : 20-11-05 17:43

"Finn Nielsen" skrev i en meddelelse

> Kan jeg også modtage fil gennem www.Yousendit.com, har været
> derinde men kun kunnet finde når jeg skulle sende?

Jaja....

1) Send linket til den, der skal sende filen
2) Du får besked fra yousentit
3) Du henter filen fra yousentit

Let og elegant. Yderligere forklaring:
http://www.yousendit.com/howdoesitwork.aspx

Mvh John

Fra : Finn Nielsen

Dato : 20-11-05 21:06

Selvfølgelig!
Tak for hjælpen John
MVH
Finn

Fra : John

Dato : 20-11-05 21:15

"Finn Nielsen" skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen John

Velbekomme! Mvh John :)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-05 17:12

slet SH2EB skrev:

>Kan nogen hjælpe, jeg skal modtage videoklip af barnebarnet, men den
>er for stor lyder beskeden som afsender får retur. Vi har prøvet med
>tdc mail og gmail, begge returnerer med samme resultat.

I kan bruge http://www.yousendit.com/

Ellers må I gang med at splitte den med f.eks. winrar og så hente
den første, sende den anden. hente den anden osv.
så ryger du på min ignoreringsliste.