E-Mail
webnoob 5265
Brevpapir
Fra : Torsten Tolstrup Nie~

Dato : 10-06-01 20:24

Hej

Jeg har lige lavet et brevpapir til mig firma, og jeg skal kunne bruge dette
ligeså nemt, som jeg bruger mit standard...

Det bedste ville jo være, at jeg havde mulighed for at definere et brevpapir
til den pop3-konto, jeg bruger til firmabrug - kan det lade sig gøre???

Hvis det ikke kan det, er det så muligt at lave en knap - eventuelt til en
makro - som kan bruges til at åbne brevpapiret????

MVH Torsten

p.s. Er det muligt at lave en POP3-konto til standard til hvert forskelligt
brevpapir - altså sådan at når man vælger et brevpapir, så sendes mailen
automatisk med den definerede POP3-konto

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-01 20:29

Torsten Tolstrup Nielsen skrev:

>Jeg har lige lavet et brevpapir til mig firma, og jeg skal kunne bruge dette
>ligeså nemt, som jeg bruger mit standard...

Du bruger forhåbentlig ikke HTML i emails, vel? En del kan ikke læse
dine mails hvis det er tilfældet. HTML er lavet til hjemmesider,
hverken mail eller news.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Torsten Tolstrup Nie~

Dato : 11-06-01 06:52

Hej Lasse

Jeg har valgt at bruge HTML i mine emails, da jeg ikke mener det er noget
problem.

Hvis der er en af mine kunder, som ikke kan læse dette, sender han jo højst
sandsynligt en mail tilbage om det, og så kan jeg jo bare vælge det i mit
adressekartotek - der kan man jo sættes den til at lade være med at bruge
HTML, og så må kunden jo bare undvære mit brevpapir...

Hvor bor du henne - Jeg kunne se at du fjernede sim-låse

MVH Torsten