Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nyt gtafikkort?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 19-11-05 11:12

Hej

Det er snart på tide med et nyt grafikkort.
Er dette kort godt?

http://www.cybercomputer.dk/index.php?side=visvare&varenr=4702

Jeg har et POV GeforceFX5900XT og 300 watt strømforsyning.
Vil 6600GT kunne kører med strømforsyning på 300 watt?
Mit bundkort undstøttet op til 4X AGP

Mvh Poul

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-11-05 11:47

"Poul Johannsen" <poul_johannsenNO@SPAMprivat.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har et POV GeforceFX5900XT og 300 watt strømforsyning.
> Vil 6600GT kunne kører med strømforsyning på 300 watt?

Kommer osse an på hvor mange ampere din strømforsyning vil kunne levere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 19-11-05 12:15

Hej

> Kommer osse an på hvor mange ampere din strømforsyning vil kunne levere.

Ved RED står der 30A. Håber det er svar nok.

Mvh Poul