Alitalia - refusion af lufthavnsskatter
Fra : Martin

Dato : 18-11-05 21:18

Hej

Vil lige skrive om min oplevelse med ovenstående. Fandt i foråret nogle
billige billetter til Rom med ovenstående, men måtte desværre melde fra.
Billetterne kunne ikke refunderes, hvilket jeg var indforstået med, men jeg
havde jo krav på at få lufthavsskatter og afgifter retur - ca 450 kr.

Jeg har nu siden april ringet, skrevet og mailet til firmaet men endnu ikke
set skyggen af mine penge. Det er for det meste den samme jeg taler med, og
hun lover at ringe tilbage, maile eller overføre pengene "i næste uge.." men
intet sker. Sidst ringede jeg og bad om at tale med den ansvarlige i den
danske afdeling for at få skred i sagen... og det var selvfølgelig hende!

Damn det er irriterende. Ikke pga beløbets størrelse, men princippet i at
sådan et mafioso-selskab bare ignorerer kunderne. Jeg har i hvertfald ikke
tænkt mig at benytte dem igen og kan kun fraråde at booke billetter der, for
CR er ikke noget de har gået til på handelsskolen....

Martin