Fødekasse
Fra : Sanni

Dato : 18-11-05 12:39

Min søn er i lære som tømrer og har fundet på at han godt vil bygge
fødekasser på bestilling for 400,- kr.

Det er en rigtig "proffessionel" en. Den måler 60 x 45 x 35 cm og er med
hængslet top og side.

--
killinger haves i øjeblikket se dem på:
www.pythagoras-cats.dk

Fra : LB

Dato : 18-11-05 14:22

Hej. Sådan en har jeg og kan varmt anbefale den! kan også bruges til "hygge"
udenfor killingeperioder. Kattene elsker den! Lena