Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Start
Fra : Bent Holst

Dato : 17-11-05 21:54

Hvorfor kan min computer kun starte med deaktiveret netkort (NVIDIA
Gefoce 4MX 440??
Bent

Fra : Bruno

Dato : 17-11-05 23:11

Bent Holst (slet C0IQG) wrote:
> Hvorfor kan min computer kun starte med deaktiveret netkort (NVIDIA
> Gefoce 4MX 440??

IRQ konflikt?

Hvorfor tror du at dit grafikkort er årsagen, når det du ændrer er
netkortet?

Mvh

Bruno

Fra : Bent Holst

Dato : 18-11-05 11:51

Bruno <dont.use@this.address.ever> skrev:

>IRQ konflikt?
>
>Hvorfor tror du at dit grafikkort er årsagen, når det du ændrer
> [...]

Undskyld skrivefejl
Hvorfor kan min computer kun starte med deaktiveret skærmkort,
netkortet er aktiveret??
Skærmkort NVIDIA
Gefoce 4MX 440
Bent

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 18-11-05 10:26

> Hvorfor kan min computer kun starte med deaktiveret netkort (NVIDIA
> Gefoce 4MX 440??

Det er nok fordi et NVidia GeForce4 MX440 ikke er et netkort men et
grafikkort.

Niels Dybdahl

Fra : Bent Holst

Dato : 18-11-05 11:50