Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NIKKOR AFS 18-200/3,5-5,6 DX VR II
Fra : Steen

Dato : 17-11-05 21:50

Er der nogen, som har erfaringer med denne nye optik fra Nikon: NIKKOR AFS
18-200/3,5-5,6 DX VR II

/Steen

Fra : Jakob

Dato : 18-11-05 01:05

In article <437cecf1$0$84023$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
steen@cutie.dkx says...
> Er der nogen, som har erfaringer med denne nye optik fra Nikon: NIKKOR AFS
> 18-200/3,5-5,6 DX VR II

Jamen den er da overhovedet ikke kommet på markedet endnu er den ?

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Steen

Dato : 18-11-05 07:32

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen den er da overhovedet ikke kommet på markedet endnu er den ?

Photografica har da prissat den til 6.495 kr., så jeg går ud fra, at de har
den i butikken.

/Steen

Fra : Jakob

Dato : 18-11-05 09:55

In article <437d7544$0$84027$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
steen@cutie.dkx says...

> Photografica har da prissat den til 6.495 kr., så jeg går ud fra, at de har
> den i butikken.

Tror det ikke, på dpreview er det angivet at det og d200 bliver frigivet
engang i december.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : AS

Dato : 18-11-05 17:13

"Steen" <steen@cutie.dkx> wrote in message

> "Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Photografica har da prissat den til 6.495 kr., så jeg går ud fra, at de
har
> den i butikken.

Jeg går ud fra, at man kan bestille og betale nu, men får den alligevel, når
den kommer på marked. Preorder det heder.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-11-05 03:11

> Er der nogen, som har erfaringer med denne nye optik fra Nikon: NIKKOR AFS
> 18-200/3,5-5,6 DX VR II

Den skulle i følge Nikon være en milepæl inden for kvalitet for alsidige
objektiver. Men nu får vi at se når de første test kommer frem, når den
altså kommer på markedet.

Mvh
Simon

Fra : Jakob

Dato : 18-11-05 09:55

In article <437d382e$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, newz@siho.dk
says...

> Den skulle i følge Nikon være en milepæl inden for kvalitet for alsidige
> objektiver.

Ha ha ha helt ærligt ville du ikke være overrasket over hvis de havde
givet udtryk for at det var et halvdårligt blødtegnende objektiv.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-11-05 13:22

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ha ha ha helt ærligt ville du ikke være overrasket over hvis de havde
> givet udtryk for at det var et halvdårligt blødtegnende objektiv.

Ork Jo, jeg her nu tiltro til Nikons objektiver så jeg er rimelig sikker på
at det objektiv der helt sikkert kan hamle op med Sigmas 18-200 DC.

Mvh
Simon

Fra : Jakob

Dato : 18-11-05 16:40

In article <437dc769$0$99988$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
newz@siho.dk says...

> Ork Jo, jeg her nu tiltro til Nikons objektiver så jeg er rimelig sikker på
> at det objektiv der helt sikkert kan hamle op med Sigmas 18-200 DC.

Tiltro er godt kontrol bedre. Nikon har vel også lavet ringe objektiver
i tidens løb. Og så er jeg enig i at sammenligningen med sigma nok ikke
er helt reel prisen taget i betragtning :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 18-11-05 16:09

Simon Nielsen skrev i Message-ID:
<437dc769$0$99988$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:

> Ork Jo, jeg her nu tiltro til Nikons objektiver så jeg er rimelig
> sikker på at det objektiv der helt sikkert kan hamle op med Sigmas
> 18-200 DC.

Det skulle det da også gerne til over den dobbelte pris (hvis den er
korrekt).

--
<author> Peter Fjelsten </author>
<e-mail valid> yes </e-mail valid>