Chokolade=sukker+fedt+???
Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 19:22

Kalenderen kan blive for billig --
Markedet for chokoladejulekalendere er stort og voksende - mange børn
spiser sig igennem adskillige chokoladekalendere i julemåneden. Gå
uden om de allerbilligste kalendere. De består stort set kun af sukker
og fedt, viser test.
http://www.jp.dk/login?url=indland/artikel:aid=3388868

BW: Der er stort set kun sukker og fedt i chokolade udover lidt vand
og farvestof.
Mineral og vitamin og proteinbehov opfyldes aldrig af dette lækkeri.
Hvordan kan de lærde vildlede så groft, at der bør ADVARES imod
billige kunstige chokoladetyper med meget lidt kakaosmør?
Det er jo kun om smag - som er subjektiv
STATEN ER EN STORBEDRAGER - dens overbetalte universiteter lyver
sundhedsfordel ind i hvad er ligegyldig gastronomisk snobberi..
- staten spilder skattepenge på ligegyldigheder, som nok reklamerer
for dyre varemærker, og hindrer nytænkning og eksperimenter.

Taste has no system and no proofs. Susan Sontag

All of life is a dispute over taste and tasting.
Nietzsch e

Enhver finder det, han ikke er vant til, barbarisk.
Michel de Montaigne

Happiness is in the taste, and not in the things.
La Rochefoucauld

Ikke tingene påvirker menneskene, men deres mening om
tingene. Epiktet

Between good sense and good taste there is the difference
between cause and effect. Bruyere
(1645-1696)French Classical Writer

Enhver generation finder forældrenes smag rædselsfuld.
Frithiof Brandt

Kunstværker inddeler jeg i to kategorier: dem, som jeg kan lide, og
dem, som jeg ikke kan lide. Jeg kender ikke andre kriterier. Anton
Checkov

One is roused by this, another finds that fit: each loves the play for
what it brings to it. Goethe