High Fidelity Cd?
Fra : Pierre & Karina

Dato : 17-11-05 19:16

Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
mange.......

Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Pierre

Fra : Lars Rindsig

Dato : 17-11-05 19:25

Pierre & Karina wrote:

> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> mange.......
>
> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Der er i hvertfald ikke tilgængelige i almindlig handel - prøv evt hos
redaktionen (bladet udkommer stadig, gør det ikke?). Alternativt må være
at gå i plade-antikvariater og være meget, meget heldig. Eller - prøv en
annonce i Den blå avis.

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-11-05 20:34

On Thu, 17 Nov 2005 19:15:56 +0100, Pierre & Karina wrote:

> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

De plejer at følge med bladet. Jeg ved ikke om de stadig gør det. Prøv evt.
(som allerede nævnt) Bladets redaktion, dba.dk eller dk.marked.*

--
Now Playing:
Ulver - Djtenjor Gol Og Vejtenjor Maane

Fra : Riverwind

Dato : 17-11-05 21:37

"Pierre & Karina" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> mange.......
>
> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Bibliotekerne ligger inde med en del af dem. En søgning giver ihvertfald
noget:
http://kortlink.dk/27b2

/Riverwind

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-11-05 21:41

Pierre & Karina wrote:
> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> mange.......
> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Jeg har da et par håndfulde eller 3 med et par år på bagen liggende. Er
der nogen speciel du søger?

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Roland

Dato : 17-11-05 21:52

> Jeg har da et par håndfulde eller 3 med et par år på bagen liggende. Er
> der nogen speciel du søger?

Der er egentlig ikke nogle bestemte jeg søger, var bare interasseret i nogle
af dem.

Pierre

Fra : Michael Westi

Dato : 17-11-05 22:17

"Pierre & Karina" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> [...]

Da de ophørte med at lægge en cd med i bladet kunne man købe dem hos High
fidelity www.hifi.dk
Mener at prisen var omkring 15,- stk.
Om man stadig kan købe dem ved jeg ikke, men prøv at give dem er ring.

Mvh Michael

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-05 12:41

> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> mange.......
>
> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Hold øje i DBA og på hifisider. Der er af og til komplette sæt til salg.
Købte selv et komplet sæt (MANGE cd´er) til 550kr! Det er solgt igen

Fra : John

Dato : 19-11-05 22:54

Pierre & Karina skrev:
> Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r, hvist nok temlig
> mange.......
>
> Er der nogle der ved hvor de kan fås?

Jeg har set at de sælger dem til KT-Radios messe i Odense, der afholdes
hvert år i oktober.

Mvh

John

Fra : Koeffe

Dato : 20-11-05 12:54

| Det danske Hi/Fi blad High Fidelity har lavet nogle cd`r,
hvist nok temlig
| mange.......

Hvad er der på dem? Er det musik i lækker kvalitet? Hvad er
det for noget musik, er der noget for en hver smag, eller
hvor meget af det er klassisk musik?

--
Koeffe

Fra : Michael Westi

Dato : 20-11-05 14:33

> Hvad er der på dem? Er det musik i lækker kvalitet? Hvad er
> det for noget musik, er der noget for en hver smag, eller
> [...]
En god blanding af forskellig musik (pop/rock/klassisk ect.). I varierende
kvalitet.

/Michael

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-11-05 16:03

On Sun, 20 Nov 2005 14:32:36 +0100, "Michael Westi"
<michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote:

>En god blanding af forskellig musik (pop/rock/klassisk ect.). I varierende
>kvalitet.

Rigtigt.

Der interesse har jeg en liste over indholdet af de 15 første CD'er
(dem jeg har af serien). Måske kan vi "bytte".

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 20-11-05 16:25

On Sun, 20 Nov 2005 16:03:23 +0100, Poul Erik Lindaa
<lindaa@mail.cykeldk> wrote:

>Der interesse har jeg en liste over indholdet af de 15 første CD'er
>(dem jeg har af serien). Måske kan vi "bytte".

Jeg prøver lige igen.

Listen kan ses her:
http://skivsamling.nu/show.pl?id=26228

Kig under v
Various Artists - High Fidelity Reference CD No. 01 til No. 15