Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nvidia WDM Video capture ( univesal)
Fra : Lars & Jane

Dato : 17-11-05 17:05

Hvad bruges det til ?
Har lige købt et nyt fx 5200, men når jeg vil inst. ovenstående fejler den
og skriver " er ikke kompatibel med xp og BLABLA. "
Hvad kan skal jeg gøre ?
Mvh Lars...

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 26-11-05 00:15

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har lige købt et nyt fx 5200, men når jeg vil inst. ovenstående fejler den
> og skriver " er ikke kompatibel med xp og BLABLA. "

Du har vel opdateret til sp2 ellers må WDM driveren vel findes på din
indstallations cd.
Venligst Glenn.

Fra : Lars & Jane

Dato : 26-11-05 11:11

> Du har vel opdateret til sp2 ellers må WDM driveren vel findes på din
> indstallations cd.
> Venligst Glenn.

> Ja har den på cd, men det er der det går galt.
Men Skal den bruges eller er det kun hvis jeg skal bruge TV OUT hvad jeg
ikke skal ?
Mvh Lars