Startpistol til hundetræning- tilladelse.
Fra : Hans

Dato : 17-11-05 16:10

Hej

Hvilken slags tilladelse skal man have til en 9mm startpistol, som skal
anvendes til hundetræning.?Jeg har været inde på politi.dk, men jeg
synes ikke der er nogle ansøgningsskema(til tilladelse)
der passer til formålet.
Mvh
Hans

Fra : Kito

Dato : 17-11-05 16:16

"Hans" <bytoften@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du skal have en gebyrfri tilladelse, da du skal fremvise den for at kunne
købe patroner til den.

vh
Poul

Fra : Hans

Dato : 17-11-05 16:35

Hej.
Kan man finde ansøgningsskema til den gebyrfri tilladelse
www.politi.dk ?
Jeg har lidt svært ved at nå på politistationen i deres åbningstid
Mvh
Hans

Fra : Kito

Dato : 18-11-05 07:20

[...]