Hjemmelavet medister?
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 17-11-05 12:41

Hejsa alle sammen,

Jeg har lige smidt en ordentlig omgang leverståhej i fryseren og min
nyerhvervelse af en el-kødhakker er indviet.

Til kødhakkeren hører naturligvis en par pølsehorn og nu *må* jeg altså bare
prøve at fabrikere en medister...
Hertil behøver jeg en velafprøvet opskrift. Jeg er ikke selv den store
medisterspiser, men det skyldes nu udelukkende, at jeg ikke ønsker at spise
sådan noget slagteren har "fejet op fra gulvet". *G* Efter min mening er
det vigtigste ved en medister at den smager af noget og at den ikke er tør.
Det må altså meget gerne være en opskrift med lidt fedtprocenter i!.

Glæder mig til at få den ultimative opskrift på hjemmelavet medister...

Ligger nogen af Jer inde med en uimodståelig opskrift på andre/anden pølse,
så snupper jeg også gerne sådanne.

--
Mvh. Renate