Hvor finder en CD med disse numre (100 gre~
Fra : KT

Dato : 17-11-05 12:04

Jeg vil gerne købe et CDsæt med disse numre:
http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm
(100 greatest guitar solos - kåret af magasinet "Guitar World")

De skriver ikke om der er lavet en CD med alle numrene og jeg har ikke været
i stand til at finde noget på nettet.

Kan i hjælpe ?

Mvh Kim

Fra : Morten S Hansen

Dato : 17-11-05 15:01

Gå på biblioteket og lån alle 10 cder!

Eller endnu nemmere: Gå ind på Biblioket.dk og reserver dem og vent så bare
til der kommer en meddelselse fra dit lokale bibliotek!

Nu er det jo forskellige Pladeselslaber der har rettighederne så det virker
ikke sandsynligt at de er udgivet på én cd.

/morten

Fra : Max

Dato : 17-11-05 15:41

Hej

> (100 greatest guitar solos - kåret af magasinet "Guitar World")

Hvis det er korrekt at det er de største soloer, ja så må de CD'er
de kommer fra have historisk interesse, så det vil nok være en
god ide at købe dem selv.

Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-11-05 16:00

KT wrote:
> Jeg vil gerne købe et CDsæt med disse numre:
> http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm
> (100 greatest guitar solos - kåret af magasinet "Guitar World")

Er der ikke en fejl på nummer 96 ?
Rolling Stones med nummeret "Honky Tonk Women" som (ifølge "Guitar World")
skulle være fra albummet "Let It Bleed".
På min "Let It Bleed" er der kun en country udgave af nummeret, som hedder
"Country Honk".

Ellers er ganske god liste

--
Mvh Per