[Thunderbird] - Layout modes?
Fra : Palle Jensen

Dato : 16-11-05 22:42

Hey,

Sidder lige og stener over at jeg ikke kan skifte layout mode i
Thunderbird (1.07)

I fil menu:

View --> Layout --> Vertical mode

F.eks. Intet sker?

Er det en bug eller er der noget andet man skal have fikset før at
det virker?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Martin Heller

Dato : 17-11-05 13:24

Palle Jensen wrote:

> View --> Layout --> Vertical mode
>
> F.eks. Intet sker?
>
> Er det en bug eller er der noget andet man skal have fikset før at
> det virker?

Det er ikke noget jeg har oplevet tidligere. I version 1.6a1
virker det (også) efter hensigten.

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-11-05 18:09

On 17 nov 2005, Martin Heller wrote in
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det er ikke noget jeg har oplevet tidligere. I version 1.6a1
> virker det (også) efter hensigten.

Ehh?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Martin Heller

Dato : 17-11-05 20:28

Palle Jensen wrote:

> Ehh?

Jeg har i øjeblikket kun Thunderbird 1.6a1 installeret. I dén
version ændres layoutet efter hensigten, når jeg benytter
menuindgangen View -> Layout...

Jeg har tidligere haft andre versioner installeret, og har også i
dem ændret Layoutet. Jeg har ikke stødt på det problem, du
beskriver. Derfor tror jeg, problemet er knyttet til dit
system/din installation og ikke en generel bug i Thunderbird.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-11-05 18:37

Den 16-11-05 22.42 skrev Palle Jensen følgende:

> Sidder lige og stener over at jeg ikke kan skifte layout mode i
> Thunderbird (1.07)
>
> I fil menu:
> View --> Layout --> Vertical mode
> F.eks. Intet sker?

Hvad sker der, hvis du vælger de andre layouts? Hvordan ser det ud hos
dig? Kan du kun se en eller to kolonner, eller får du slet ikke det
vertikale layout?

Med hensyn til antallet af kolonner, kan en kolonne være skjult, i så
fald kan du få den frem ved at trække i adskillelseslinjerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for