Har du en scanner der kan scanne mikrokort~
Fra : vin

Dato : 16-11-05 22:13

Hej,

Jeg har lige måtte sælge en HP 4890 Photoscanner som jeg købte i
august, og som på papiret var helt i top (4800x9600 dpi optiks), men
som i praksis viste sig ubrugelig til scanning af mikrokort.

Hvsi du derfor har en scanner der kan bruges til at scanne mikrokort i
en ordentlig kvalitet vil jeg være glad hvis du vil oplyse mærke og
type.

På fårhånd tak
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-05 22:50

Epson har lige sendt en helt ny fotoscanner på markedet opløsningen er 3600
dpi. Det lyder ikke af meget, men det er en rigtig fotoscanner dvs. den kan
kun scanne negativer. største format er 4" x 5" lige i underkanten til
microkort, men --- så kan den også scanne 10 x 15 cm lige præcis det format
microkortene har. Jeg har lavet nogle forsøg og i løbet af december måned
ligger de til dowload på min hjemmeside (jeg er i øjeblikket ved at flytte
den til en større server.) til den tid skal jeg nok annoncere det. hvis du
er interesseret sender jeg gerne en jpeg så du kan vurdere kvaliteten.
Tilsidst er der kun lige prisen Epson F-3200 koster godt 6k.
mvh
Arne Gamst

Fra : Jørgen Mørch

Dato : 17-11-05 17:46

Hej Arne
Nedenstående svar vakte min interesse - kunne jeg også få lov til at se en
prøve i jpg ved lejlighed

hilsen
Jørgen

morch@oz4abh.dk
www.oz4abh.dk

Fra : Asger Andersen

Dato : 18-11-05 17:10

Hej Arne
Jeg er også interesseret i et jpeg så jeg kan vurdere kvaliteten.
venlig hilsen
Asger email. sonja_asger@andersen.mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-05 17:14

Hej Arne!
Også jeg er meget interesseret i at se et eksempel på en jpeg-fil, som du
har dannet vha. din nye Epson scanner.
Mvh. Tage Juhl
tju(a)webspeed.dk