Hvilket GeForce 2???
Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-06-01 18:34

Hej NG!
Hvilket mærke skal man vælge? Jeg har kigget lidt på et Leadtek GeForce 2,
men hvorfor koster det næsten 2000 kr mindre en Asus'?
Kan man godt vælge et lidt mindre mærke, og alligevel få nok for pengene?

Hilsen Henrik

Fra : Henrik Petersen

Dato : 10-06-01 18:35

Hvad med Voodoo 5, er det helt ude af billedet?

Fra : Torsten B. Fix

Dato : 10-06-01 19:28

Jeg har et kort som du skriver om.
I de 3 uger jeg har haft det har der ikke været nogle problemer overhovedet.
Jeg kan kun anbefale kortet.
ang. Voodoo 5, så ville jeg (med en chance for at alle ejere af et 3dfx
kort, brokker sig) ikke købe et.

newsOU6.792$YM5.9423@news.get2net.dk...

Fra : Henrik Jensen

Dato : 10-06-01 22:48

Nemlig, husk at voodoo-kortene ikke har TnL

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-06-01 17:35

Hvis det er Leadtek du hentyder til så er de ikke et lidt mindre mærke. De
er faktisk en af de største producenter at grafikkort under eget navn.

Leadtek har siden TNT2 dagene arbejdet sammen med nVidia med udviklingen af
GeForce chippen og med deres kort er du 100% sikker på ikke at gå galt i
byen.

Asus har desværre den store fejl at det slet ikke er alle bundkort de kører
på, da de har valgt en anden strømforsyningsmodel end dem som 99% andre
bruger.r

Grunden til at Asus er dyrere er: at de jo har navnet asus men også det at
der tit og ofte følger lidt småsager med i pakken.

Men køb bare det Leadtek kort du vil helt sikkert blive glad for det.

Fra : Stefan Greulich

Dato : 11-06-01 13:48

Hej Henrik,
Prøv at gå ind på Toms hardware guide:
www.tomshardware.com
Der har de netop nu en test af 6 GeForce2 kort.
Med hensyn til Leadtek har jeg heller ikke andet end ros til dem, jeg har
haft et Leadtek Geforce 256 DDR-kort lidt over et årstid nu, og har aldrig
oplevet problemer.

MVH
Stefan aka RHG005Jr.
Henrik Petersen <henrik_s-p@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PaOU6.785$YM5.9963@news.get2net.dk...

Fra : Stefan Greulich

Dato : 11-06-01 13:54

Jeg glemte helt at nævne at du måske også skulle kigge på ATI's Radeon-kort,
som altså også sparker r*v, men de er godt nok ret dyre. GeForce 3 er
selvfølgelig også lige udkommet, men det er der jo ingen dødelige mennesker
som har råd til at anskaffe sig, eller hvad?
Stefan Greulich <stefan@greulich.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g2eno$kka$1@news.inet.tele.dk...