Sjov oplevelse i dag.
Fra : Anders

Dato : 15-11-05 19:54

Hej NG.

Jeg er katteelsker som alle jer herinde, og derfor vil jeg lige fortælle jer
om en sjov oplevelsse i dag.
Her til morgen kom ind af mine medarbejdere ind på mit kontor med en lille
sort kat, med en fin hvid plet på brystet. Den har vel været omkring et år
gammel, sådan løseligt sat. Hun havde fundet den midt ude i produktionen, og
synes det var lidt synd at den rendte rundt derude.
Flere kom til og beundrede den lille ny medarbejder. Jeg kiggede nærmere på
den og "snakkede" lidt med den. Og ih så kælen den var. Det viste sig den
var øremærket, heldigvis. Det eneste jeg lige havde ved hånden som jeg kunne
give den at spise var lidt hundekiks. Dem knuste jeg, og den lille ny
kastede sig over retterne.
Jeg fik ringet til Kattens Værn, som heldigvis ligger ret tæt på. De havde
desværre ikke nogen på arbejde der kunne komme at hente den på det
tidspunkt, klokken var da heller ikke mere end halv otte om morgenen. Okay,
siger jeg, så kommer jeg selv ud med den til jer. Fat i en firmabil, find en
papkasse, et par klude i bunden, i med katten og ind i bilen. Og afsted det
gik.
Det varede ikke længe før vi begyndte at kæmpe lidt om hvem der skulle have
gearstangen mellem potterne
Han rendte rundt i bilen og snusede, undrede sig over hvad der skete.
Vi ankom til Kattens Værn, og jeg fik fat i personalet. Ind med passageren,
og han kastede sig over madskålen. Jeg havde ellers frygtet at der ville
blive lidt tumult med de andre katte.
Og så er det jo det farlige kommer.
Som kattteven er det ikke det "bedste" sted at tage på Kattens Værn. Man
kunne jo tage alle sammen med hjem.
Især en som var blevet indlveret af Aalborg Kommune, fundet ude på
forbrændingen, på vej ind i ovnen i en papkasse!! Hjerteløse SV.. siger jeg
bare om den slags folk der vil være sig selv bekendt at behandle dyr på den
måde!
Godt at dem ude på forbrændingen var vågne og fik indleveret katten.

Men summa summarum. Den kat vi fandt var øremærket, og bliver slået op i
registeret og forhåbentlig bliver rette ejer fundet igen. Ellers er jeg nok
den første til at aftage hvis det er

Men en lille historie fra hverdagens danmark, set med en kattevens øjne.

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-05 21:11

"Anders" <m&a@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

nok
> den første til at aftage hvis det er
>
> Men en lille historie fra hverdagens danmark, set med en kattevens øjne.

Det var en dejligt at høre, at der stadig findes folk som dig. )

På kattenes vegne: Tak.

Tina