Brother HL1240 placering af plastikvinkel
Fra : Erik Nielsen

Dato : 15-11-05 12:57

Efter at have skilt printeren ad for at få noget papir ud af
varmefixeren, ser jeg, at der ligger et stykke tyndt plastik som er 23
cm x 3,5 cm, hvor de 3,5 cm er formet som en 135 graders vinkel.
På de 2,5 cm sidder der noget dobbeltklæbende tape, som altså ikke
klæber så godt længere.

Hvor skal dette stykke plastik sidde?

Et billede af printer og plastikdims kan ses her:
http://eriksn.homepage.dk/Brother_HL1240_plastikvinkel.jpg

--
Erik Nielsen
eriksn_2005-04@post.cybercity.dk

Fra : Rado

Dato : 17-11-05 15:48

On Tue, 15 Nov 2005 11:56:51 GMT, eriksn_2005-04@post.cybercity.dk
(Erik Nielsen) wrote:

> [...]
>cm x 3,5 cm, hvor de 3,5 cm er formet som en 135 graders vinkel.
>På de 2,5 cm sidder der noget dobbeltklæbende tape, som altså ikke

Prøv at se hvor det evt. kunne tænkes at skulle sidde (form,
størrelse, funktion). Man kan tit finde ud af det på den måde.

--
Rado

You can always tell the pioneers - they're the ones with arrows in their
backs.