Skrivebordsbillede i baggrund
Fra : Kell Larsen

Dato : 15-11-05 00:19

Jeg kan ikke mere ændre i tapetet på mit skrivebord. Når jeg vælger
egenskaber for skrivebordet, kan jeg ikke markere et nyt tapet, og det, jeg
har valgt, ligger i baggrunden og forsinker skærmopdateringen.
Ved nogen, hvad der er sket og hvad der skal gøres for at rette op på
problemet?
Er der en bedre nyhedsgruppe til dette, vil jeg gerne henvises.
Venlig hilsen
Kell Larsen

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-11-05 00:35

Kell Larsen skrev:
> Er der en bedre nyhedsgruppe til dette, vil jeg gerne henvises.

dk.edb.system.ms-windows er stedet hvor windowsrelaterede
problemstillinger drøftes, og det lugter meget af det er
windows du anvender :)

--
Peter J