Switch mellem højttalere + mic <-> headset~
Fra : Søren Andersen

Dato : 14-11-05 21:29

Hej i gruppen,

Med mit nuværende setup skal jeg ned bagved PC'en og skifte stikkene
manuelt, når jeg skifter mellem:
1) højttalere samt bordmikrofon, og
2) headset med indbygget mikrofon

Findes der virkelig ikke en eller anden billig omskifter-dims man kan
tilslutte hele molevitten til så man ved et tryk/drej på en knap kan skifte
mellem dem? Hvis der gør, hvad hedder dimsen og hvor kan man købe den? Leder
helst efter en færdig løsning, der ikke involverer lodning, etc...

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Dennis Lange

Dato : 14-11-05 22:49

Søren Andersen wrote:
> [...]
> skifte mellem dem? Hvis der gør, hvad hedder dimsen og hvor kan man
> købe den? Leder helst efter en færdig løsning, der ikke involverer

Plantronics laver en sådan dims:
http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat640035/cat3600586

Den skulle kunne findes på fx. edbpriser.dk også

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Søren Andersen

Dato : 15-11-05 06:34

Dennis Lange wrote:
> Plantronics laver en sådan dims:
> http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat640035/cat3600586

Yes! Lige sådan en svend jeg ledte efter!

> Den skulle kunne findes på fx. edbpriser.dk også

Fandt 3, deriblandt plantronics dimsen...
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=410&Sort=Wanted&Parent=28&Soegeord=lydsplitter

Tusind mange tak for hjælpen!!! :D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-11-05 10:42

Søren Andersen wrote:
> [...]
> mellem dem? Hvis der gør, hvad hedder dimsen og hvor kan man købe den? Leder
> helst efter en færdig løsning, der ikke involverer lodning, etc...

Sandberg har også lavet en dims - så den bl.a på det lokale posthus. Et
minus ved den er dog at man ikke kan skrue ned/op for lyd på den. Et
must hvis man ikke har det på sit headset..

Fra : B.Jensen

Dato : 15-11-05 17:29

Hej

Har lige indkøbt subject for 39kr - ved TJdata i Odense
birger