Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kender I noget til Olympus SP-350?
Fra : JS

Dato : 14-11-05 20:06

http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/sp350.html

Jeg har ikke kunnet finde helt tilbundsgående reviews af kameraet, men det
er selvfølgelig også rimelig nyt.

Kravet til kameraet er at det skal være til at have i lommen, men må gerne
være større end pocket-kameraerne. Det skal være let at betjene og så skal
det være et rigtig godt allroundkamera, der kan klare alt fra gode
ferie-natur-billeder, indebilleder plus diverse.
Er der bedre alternativer i samme prisklasse/kategori?

Tak for hjælpen.

Fra : Jacob

Dato : 14-11-05 21:22

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ferie-natur-billeder, indebilleder plus diverse.
> Er der bedre alternativer i samme prisklasse/kategori?

Jeg har prøvet C-5060 det er et over raskende godt kamera. det er det bedste
ikke slr kamera jeg har prøvet til dato. den nye udgave 7070 fås for 3900kr.
den ville jeg prøve at gå efter. Hvis du kan finde pengene til det. ellers
vent til der kommer billed eksempler på steves digicam

Jacob

Fra : JS

Dato : 14-11-05 22:54

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for 3900kr. den ville jeg prøve at gå efter. Hvis du kan finde pengene til
> det. ellers vent til der kommer billed eksempler på steves digicam

7070 ser hamrende godt og lækkert ud, men er lige i overkanten pris såvel
som størrelsesmæssigt.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-11-05 18:16

On Mon, 14 Nov 2005 20:05:52 +0100, "JS" <js_539@hotmail.com> wrote: