Dyrevelfærd (fra EU)
Fra : Hanne Engermann

Dato : 14-11-05 13:07

Så har alle spejdere og andet godtfolk en chance for at gøre dagens gode
gerning! EU-Kommissionen har lagt et spørgeskema på nettet ang.
dyrevelfærd. Det synes jeg, at I skal udfylde - og også gerne opfordre
familie, venner, fjender og kolleger til at gøre det samme.

http://europa.eu.int/yourvoice/ipm/forms/dispatch?lang=da&userstate=mainForm

Der er mulighed for at vælge dansk version øverst til højre på siden!

Der er selvfølgelig ingen garanti for, at det nytter noget, men at gøre
ingenting nytter med garanti ingenting. Det tager ikke mere end 10
minutter af din tid, så... hvad venter du på

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Battlefield´s

Dato : 14-11-05 13:24

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ingenting nytter med garanti ingenting. Det tager ikke mere end 10
> minutter af din tid, så... hvad venter du på

Hej
Jeg har svaret. Den sidste del var i hvert fald let at svare på
Hilsen Vibeke
Battlefields

Fra : Elwarth

Dato : 14-11-05 16:51

>så... hvad venter du på

Ingenting! Den er udfyldt.

Venligst
Dorthe

Fra : Gainsbourg

Dato : 14-11-05 17:25

Tak fordi du gjorde os opmærksomme spørgeskemaet - det er udfyldt og linket
sendt til venner og bekendte...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ma

Dato : 14-11-05 17:28

Hanne Engermann wrote:
> Så har alle spejdere og andet godtfolk en chance for at gøre dagens
> gode gerning! EU-Kommissionen har lagt et spørgeskema på nettet ang.
> dyrevelfærd.

Done! Har svaret very important/useful til alt den generelle velfærd kan kun
blive bedre.
Tak for infoen :)

Maria