Changing lanes
Fra : Kim2000

Dato : 13-11-05 22:37

Efter at have set denne fremragende film, tænker jeg på om det er mig der
husker forkert. Jeg husker filmens (som jeg så biografen, da den kom frem)
at den endte med Samuel Jackson står ude på en mole og truer med at slå
børnene ihjel. Det ender med han bliver skudt ned. Er det mig der roder to
film sammen eller er filmen klippet om til en mere rosenrød (og langt bedre)
slutning?

Mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 13-11-05 22:43

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote:

> [...]
> med at slå børnene ihjel. Det ender med han bliver skudt ned. Er det
> mig der roder to film sammen eller er filmen klippet om til en mere

Du tænker på "Falling down":
http://www.imdb.com/title/tt0106856/

Fra : Stig Holmberg

Dato : 13-11-05 22:44

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> børnene ihjel. Det ender med han bliver skudt ned. Er det mig der roder to
> film sammen eller er filmen klippet om til en mere rosenrød (og langt

Du tænker på Michael Douglas i "Falling Down"

/Stig

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 13-11-05 22:52

"Kim2000" == Kim2000 <kim2000@surfmail.dk> writes:

> [...]
> ned. Er det mig der roder to film sammen eller er filmen klippet om
> til en mere rosenrød (og langt bedre) slutning?

Det kunne godt lyde som om du har blandet lidt Falling Down ind i din
erindring.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 13-11-05 23:37

Lad mig sige, du kan vist ikke huske mere galt . Det er 2
forskellige film.

Fra : Keldo

Dato : 14-11-05 08:30

.....men du er ikke den eneste der sad og tænkte på Falling Down filmen, de
har flere lighedspunkter. Dog er der i Falling Down tale om en "angry white
american", noget som vist ikke er muligt for Jackson.

Fra : Klaus G.

Dato : 14-11-05 18:41

> [...]
white
> american", noget som vist ikke er muligt for Jackson.

I Hollywood er alt muligt...tsk tsk tsk. Troede jeg du viste :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk