Hvem reparerer mobiltelefoner i fredericia~
Fra : Kenny

Dato : 13-11-05 18:33

Davs

Det drejer sig om en SE T-630 der har været en tur i lokummet DOOH...

Den har nu tørret i et års tid, men jeg faldt lige over den i skuffen og jeg
skal faktisk bruge en ekstra mobil.

Den kan tænde og alt fungerer undtagen når den skal læse/skrive til
hukommelsen, så fryser den, fik et fif om at det måske kunne reddes ved at
nulstille alt fra menuen, men når jeg indtaster låsekoden fryser den også.

Nogen der kan hjælpe med en (billig) reparatør i fredericiaområdet.

Mvh

Kenny

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 13-11-05 19:01

Kender ikke nogen rep. i området, men spørgsmålet er om det i det hele taget
kan betale sig at rep. den....

/F

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-11-05 19:39

"Kenny" <i@readthegroups.dk> wrote in message
> [...]
> nulstille alt fra menuen, men når jeg indtaster låsekoden fryser den også.
>
> Nogen der kan hjælpe med en (billig) reparatør i fredericiaområdet.

Billig kan du godt skyde en pil efter.
Der bliver med stor sandsynlighed bare skiftet print i den til en ombytning
og dét er en fast pris at få den lavet.

--
/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Kenny

Dato : 13-11-05 23:42

> Billig kan du godt skyde en pil efter.
> Der bliver med stor sandsynlighed bare skiftet print i den til en
> ombytning
> og dét er en fast pris at få den lavet.

Øv, jeg havde lidt optimistisk håbet det måske kunne klares med en
softwareopdatering... men jeg gider ikke investere i et interface bare for
at finde ud af det ikke kan lade sig gøre.

Noget bud på hvad et print ville koste, ikke fordi jeg tror det kan betale
sig men det er jo altid godt med et billigt grin.

Mvh

Kenny